"אני חושבת שבכל אישה יש תעצומות נפש ויכולות להמציא את עצמה מחדש על מנת לצמוח מכל סיטואציה אליה היא נקלעה", את משפט המפתח הזה, אומרת קרולין ברזילאי בת ה-38, נשואה באושר ואמא לשלושה ילדים המתגוררת בחדרה, ועבורה הוא רחוק מלהיות קלישאה. הסיבה: זהו המשפט המתאר בדיוק את חייה.
2 צפייה בגלריה
קרולין ברזילאי
קרולין ברזילאי
קרולין ברזילאי
(צילום: ענת קזולה // סטיילינג: לורה פלדמן // בגדים: אסף פלג, בוטיק מיכל זכאי)
היא נולדה ביפו לאם יחידה שנאבקה בשיניים כדי לפרנס את ילדיה, כילדה מצטיינת שניחנה ביכולות קוגניטיביות ותעצומות נפש בלתי רגילות, שלחו אותה לפנימיית שטיינברג היוקרתית תחת מלגה מלאה: "במבט לאחור אני יכולה לקבוע", היא אומרת, "כי אלו היו השנים הטובות של ילדותי ונערותי, ולמעשה בפנימיה הזו עיצבו את עולמי". בסיום היא החלה ללמוד פסיכותרפיה, במקביל היא החלה לחפש עבודות מגוונות, עסקה בתחום המכירות והשיווק, וביכולותיה המדהימות היא מייד החליטה להתברג דווקא בתחום עולם הביטוח, כעצמאית, שמצליחה לסייע ללקוחותיה גם "כשהמצב נראה בלתי אפשרי".
בשל הצלחותיה וחריצותה, היא החלה לעבוד כעצמאית תחת סוכנות הביטוח דורות שם היא עובדת עד היום ועושה חיל. במקביל, בשל החשפותה למקרים קשים בתחום מימוש זכויות רפואיות היא החליטה להקים חברה המתמחה בייצוג זכויותיהם של אנשים שנקלעו בשעת משבר להתעלמות מחברות הביטוח והמוסדות הממלכתיים: "נתקלתי במקרים רבים", מספרת קרולין, "של עוול משווע לאנשים מבוטחים שבשל ביורקרטיה סבוכה, ולפעמים גם בשל חוסר ידע בתחום , נופלים בין הכסאות. אני יודעת מה קורה לאדם שנקלע לסיטואציה קשה בחייו בשל מחלה או פציעה פתאומית וזה משליך עליו ועל משפחתו הן בפן הכלכלי שנפגע קשות והן בפן הנפשי , ולכן הוא לא יכול, טכנית להרים את עצמו לבד.
2 צפייה בגלריה
קרולין ברזילאי
קרולין ברזילאי
קרולין ברזילאי
(צילום: ענת קזולה // סטיילינג: לורה פלדמן // בגדים: אסף פלג, בוטיק מיכל זכאי)
"במקרים כאלו אדם צריך להתמודד עם ההחלמה שלו בלי לחשוש לעתידו הכלכלי. המציאות שלו ושל משפחתו התהפכה ביום אחד, והוא הכין את עצמו ליום הזה וכאן אני נכנסת לתמונה לתת כתף ואוזן קשבת.
"בשבילי זו משימת חיים להציל כל לקוח או לקוחה כזו. עבורי כל אחד ואחת והסיפור שלהם הוא עולם ומלואו. אני מאוד טוטאלית בקטע הזה. ואולי בגלל החיבור הרגשי שלי עם כל מקרה ומקרה, שבו אני רואה את האדם מולי, ולא את הלקוח, אני מצליחה בהרבה מקרים לסייע במקום שחברות מובילות בתחום נכשלות. החברה שהקמתי באה לסייע לכל אותם אנשים אשר נמצאים בנקודה כה קריטית בחייהם למצות את זכויותיהם המלאות מול חברות הביטוח, אני רואה במקצוע הזה שליחות ואנו עושים זאת באהבה תוך מתן דגש על שירות יעיל, מקצועי ואדיב ושקיפות מלאה. הצוות שיש לנו מורכב מיועצים מקצועיים אשר עובדים שנים רבות בחברות הביטוח ומכירים את תהליך התביעה באופן ישיר ומקצועי. בנוסף, יש לחברה יועצים ומומחים חיצוניים המסייעים בהגשת חוות דעת מקצועיות . כמו כן ,למשרדנו יש יועצים המתמחים גם בביטוח לאומי על מנת לפעול למיצוי מלא של כל הכספים המגיעים לכל אחד שפונה אלינו".
ואכן, סיפורי ההצלחה של קרולין מרשימים: רק לאחרונה היא סייעה למבוטחת שהבן שלה הגיש בשמה תביעה לביטוח סיעודי ונדחה על ידי חברת הביטוח, וחברות המתמחות בתחום ניסו לסייע לו אך ללא הצלחה , לאחר שעשתה כל מאמץ "להסתכל על הכיוון מזווית קצת אחרת".התביעה הוגשה ואושרה בהצלחה .
גם המקרה שבו שכנעה צעיר שכל חייו הבוגרים רוכב על אופנוע, לעשות ביטוח תאונות אישיות למרות חוסר שביעות רצונו, ומספר ימים אחר כך עבר תאונה קשה וקיבל כ-200 אלף שקלים בזכות 'מסע השכנוע' גורם לקרולין סיפוק רב.
היה עוד מקרה של לקוחה שחלתה בסרטן ואיבדה את כושר עבודתה, היא אפילו לא ידעה שמגיע לה קצבת נכות מקרן הפנסיה בשנה בה קיבלה ימי מחלה מהעבודה ולכן תבענו והיא קיבלה 96,000 שקל רטרואקטיבית ובנוסף אושרה לה גמלה לעוד שנה קדימה על סך 6,800 שקל בכל חודש: "כשאתה רואה מה ניתן לעשות עבור אחרים, זו הרגשה עילאית. אני מאוד אוהבת את זה.
זו הרגשת סיפוק שהיא מעבר לעבודה סטנדרטית, זו הרגשה שעשית הכול למען זה שנמצא מולך, שבמסגרת עבודתי והקריירה שלי אני מצליחה במקומות שאחרים נכשלים".
בין ניהול חיי המשפחה והקריירה קרולין לא שוכחת לרגע מאיין באה וכיצד נשים או נערות שנמצאות כרגע במצב שהייתה בו אסור שירימו ידיים: "מסלול חיי חיזק אותי מאוד וגרם לי להיות עצמאית שלא אצטרך סיוע ותמיכה מאף אחד.
אני בזכות עצמי. לנשים יש עוצמות בלתי רגילות שיכולות להרים אותן לגבהים, אסור אף פעם לשקוע ותמיד להוציא את העוצמות האלו החוצה".
ליצירת קשר עם קרולין: http://agency.sites.org.il/
מוזמנים לדף העסקי בפייסבוק : לחצו כאן
ניתן להתקשר לטלפון : 050-7173747