1 צפייה בגלריה
מכבי כשרונות חדרה
מכבי כשרונות חדרה
מכבי כשרונות חדרה
- שנתיים לאחר שעשתה היסטוריה וזכתה לראשונה בגביע המדינה לנשים בכדורגל, תנסה מכבי כישרונות חדרה לשחזר את ההישג ולהשלים עונה חלומית לענף הכדורגל בעיר.
לאחר העפלת קבוצת הגברים לליגה הלאומית, הנשים יעלו לשחק בגמר הגביע ביום חמישי ב-19:40 מול אס"א תל אביב באצטדיון בלוד.
כאמור, לפני שנתיים הייתה זאת שירלי אוחנה שכבשה את השער הניצחון בהארכה מול אותה אס"א תל אביב. הפעם אוחנה תהיה בצד השני במדי אס"א ותתמודד נגד חדרה, שמצידה תציג את קפטנית הקבוצה, רעות דוד, את שלוש שחקניות החיזוק מג'מייקה - שאקירה דאנקן, שנוסקה יאנג וסשנה קמפבל, ואת קפטנית נבחרת ישראל, דניאל סופר.
"גמר גביע זה מעמד מאוד מרגש, ואני מקווה שנצליח לשחזר את הזכייה מלפני שנתיים", אומרת סופר. "הקבוצה בכושר טוב בדיוק במאני-טיים, עם שלוש זרות נהדרות שהתחברו אלינו מקצועית וחברתית. אנחנו קוראות לכולם לבוא לעודד אותנו, נרצה לקבל כמה שיותר תמיכה בגמר".
עליתן לגמר לאחר ניצחון טכני על בנות סכנין, שכלל לא עלו לכר הדשא להתמודד נגדכן, מה היה הסיפור שם?
"לא ברור, אני חושבת שהן היו צריכות לנסות לשחק. הן ירדו ליגה שבוע לפני כן ושיחררו שחקניות, וכנראה לא רצו לעשות צחוק מעצמן. סכנין, חייבים להודות, קבוצה חלשה שהשיגה כל העונה בליגה רק שלוש נקודות, ככה שגם אם הן היו עולות לשחק נגדנו, 99 אחוז שהיינו עוברות לגמר, אבל כמובן שאני תמיד מעדיפה לעלות אחרי ניצחון ממשי במגרש".
מבחינת היכולת שלכן השנה, אתן בעונה די בינונית בליגה. מה קרה?
"היו שחקניות שעזבו אותנו בתחילת השנה, היו חילופי מאמנים ובעיות בהנהלה ועוד הרבה סיפורים, אבל מקבוצת תחתית, שהפסידה נקודות לקבוצת קטנות, השתפרנו בחלק השני של העונה. כרגע נשאר פחות מחודש לסיום השנה, ונכון שאליפות כבר לא ניקח, אבל אנחנו בפלייאוף העליון, ולדעתי נוכל לסיים במקום השני".
מי הפייבוריטית בגמר?
"לדעתי, זה משחק שקול. לאס"א אין זרות, אבל הן ניצחו בחצי הגמר את קריית גת, האלופה של השנה - 0:3. במפגשי הליגה שלנו עם אס"א, ניצחנו שלושה משחקים ואחד הפסדנו, אבל הגמר יהיה משהו אחר. אני ממליצה לאוהדי הכדורגל בחדרה, שנהנו העונה מקבוצת הגברים, לבוא לעודד אותנו כדי שנשלים דאבל לכדורגל בעיר. אנחנו הגענו לראות את מומו והחבר'ה העונה כמעט בכל המשחקים, קנינו חולצות ובאנו עם צעיפים, ואני מקווה שהם יבואו לתמוך בנו בגמר שלנו בשבוע הבא".
אם כבר הזכרת את מומו, הוא צריך להישאר לדעתך?
"ברור, אין שאלה. הוא חדרתי, הוא משלנו והוא חייב להישאר".
בנימה אישית, מונית לאחרונה כקפטנית של נבחרת ישראל במסגרת הסיבוב הראשון של משחקי מוקדמות מונדיאל 2019 והעפלתן לסיבוב השני של המוקדמות. איך היה?
"זה היה כבוד גדול. הייתי בנבחרת לא מעט פעמים בעבר, אבל הפעם זה היה כקפטנית עם סגל צעיר, והצלחנו במשימה לעבור לסיבוב השני".