תקופת הקורונה הותירה אלפי בעלי עסקים תחת קושי תזרימי. לעיתים חסר לבעלי העסקים כסף לטווח קצר על מנת להתגבר על הקושי הזמני בתשלום שכר, התרחבות עסקית, קניית מלאי וכו'. לפעמים העסקים רוצים כסף במסלול גמיש, מהיר וכזה שלא יגדיל את האובליגו שלהם בבנק.
בדיוק בשביל זה נולדה חברת "קריאייטיב פייננס" שמצטיינת במילוי הפער בין הצורך בכסף מהיר לבין קשיים שמעמידים הבנקים במתן הלוואות.
1 צפייה בגלריה
ברק רום, מנהל השיווק קריאייטיב פייננס
ברק רום, מנהל השיווק קריאייטיב פייננס
ברק רום, מנהל השיווק קריאייטיב פייננס
(צילום: יח"צ)
בחברה עובדים כלכלנים, רואי חשבון ועורכי דין מסחריים שמכירים את כל הטכניקות, האפשרויות והדרכים היצירתיות לגיוס כסף מהיר באמצעות קרנות וגופים פיננסיים אחרים. כל מה שהלווה צריך לעשות זה לשעבד נכס נדל"ני על שם הגוף המלווה.
מספר, ברק רום, מנהל השיווק של החברה: "קריאייטיב פייננס נולדה מתוך צורך הולך וגובר של אלפי עסקים לקבל צינור חמצן מיידי. ייסדנו מסלול של ווין-ווין בין הלווה לכל מטרה לבין הגוף שמלווה ומקבל רישום שעבוד ספציפי על שמו בנכס, ממש כמו משכנתא ראשונה. מי שצורך את האשראי ישלם קצת יותר מבנק, אבל ייהנה מתזרים מהיר, כסף ללא הגבלה בתנאי שהסכום יגיע עד 60 אחוז משווי הנכס המשועבד. בצורה כזו העסק יכול להמשיך לפעול, לכסות את החובות וההתחייבויות שלו ולהתארגן מחדש עד לסילוק ההלוואה. המטרה שלנו היא לסלק את ההלוואה תוך שנתיים".
ליצירת פגישה וקבל מימון מיהיר לכל מטרה חייגו עכשיו: 052-8431144
או שלחו מייל עכשיו :