קורונה או לא קורונה, ראש השנה בפתח ומתנות צריך לקנות. איך עושים את זה בתקופת הקורונה כשכל שקל כל כך חשוב? איך ניתן גם להעניק מתנה וגם לחסוך? הגענו למתחם הקניות והבילויים 'מבנה' גן שמואל ויצאנו עם כמה תובנות שיעזרו לנו לרכז את הקניות במקום אחד, בנוחות וגם עם חיסכון בכיס.
3 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)

תקציב

לכולנו יש גבולות ולכל אחד יש את התקציב שלו. אז רגע לפני שאתם עוטים על החנויות, שבו על כוס קפה, קחו פנקס ועט ועשו חישוב מראש כמה מתנות עליכם לקנות השנה ולמי, להורים, לילדים, למארחים ואולי גם למטפלת או המורה של הילדים. את התקציב חלקו לפי סדר החשיבות והשתדלו לעמוד בו. כל סכום שתחסכו יעניק לכם אולי גם את האפשרות לפנק את עצמכם.

ייצור מקומי

שנה ישראלית חדשה היא הזדמנות נהדרת להסתכל על הסביבה שלנו, במיוחד בתקופת הקורונה בה כל עסק קטן ישמח שתרכשו דווקא ממנו. קנייה של תוצרת מקומית עוזרת לעסקים המקומיים וגם נותנת את ההרגשה שקנינו משהו שיש לו ערך מוסף. זה הזמן לזנוח את האתרים הבינלאומיים ולגשת אל החנות הקרובה אל ביתכם. בין אם מדובר ברשת גדולה או בחנות פרטית קטנה, זכרו, שרכישה בחנות תורמת למשק ולכלכלה ומשפיעה על הכסף של כולנו.

3 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)

3 צפייה בגלריה
מבנה גן שמואל
מבנה גן שמואל
מבנה גן שמואל
(צילום: יח"צ מבנה גן שמואל)

מבצעים והנחות

רגע לפני החג תוכלו למצוא מגוון רחב של מבצעים, הנחות וגם קופונים שווים במיוחד שיעשו לכם את השנה הרבה יותר טובה, וגם חסכונית. הקניונים ורשתות השיווק יוצאים מבצעים חסרי תקדים. 'מבנה' גן שמואל, אף הגדיל לעשות והוציא פנקס הנחות ומתנות שיוענק לכל מי שרוכש מעל סכום של 399 שקלים ומעלה מחנויות המתחם. בין השוברים שאפשר למצוא בפנקס המתנות: סט סכו"ם 24 שקלים של נעמן ב-49.90 שקלים, 50% הנחה על פריטים נבחרים ברשת GOLF, 50 שקלים מתנה בחנות המעצבת רעומה, ערסלולי של מילגה ב- 50% הנחה וגם כוס משקה B-FRSH במתנה ומנה עיקרית בלנדוור ללא תשלום כדי שתוכלו לנוח ולהתפנק במסע השופינג החגיגי. פנקס המתנות וההטבות יחכה לכם בין התאריכים 10-20.9.20 בהצגת חשבוניות ביום הקנייה בחנות קרביץ.