האקדמית עמק יזרעאל משיקה השבוע קמפיין פרסומי אודות מגוון התארים הראשונים והשניים ואודות המסלולים הייחודיים לתואר ראשון ותואר שני בארבע שנים בלבד. בקמפיין משולבים סטודנטים ובוגרים תושבי חדרה המספרים מדוע בחרו ללמוד במכללה.
בין הפרזנטורים תוכלו לראות בשלטי החוצות ובקמפיין הדיגיטלי בפייסבוק ובאינסטגרם את משה בוינג'ו, בוגר תואר בתקשורת מהאקדמית עמק יזרעאל שבחר ללמוד במכללה בגלל היתרונות המשמעותיים של החוג.
1 צפייה בגלריה
משה בוינג'ו, תושב חדרה ובוגר האקדמית עמק יזרעאל בצילומים לקמפיין שילוט חוצות וקמפיין דיגיטלי ללימודים באקדמית עמק יזרעאל
משה בוינג'ו, תושב חדרה ובוגר האקדמית עמק יזרעאל בצילומים לקמפיין שילוט חוצות וקמפיין דיגיטלי ללימודים באקדמית עמק יזרעאל
משה בוינג'ו, תושב חדרה ובוגר האקדמית עמק יזרעאל בצילומים לקמפיין שילוט חוצות וקמפיין דיגיטלי ללימודים באקדמית עמק יזרעאל
(יח"צ)
"משך אותי הקונספט של לימודי התקשורת שכללו סדנאות מעשיות בתשתיות מתקדמות שקיימות במכללה כמו אולפן טלוויזיה וחדרי עריכה", מספר בוינג'ו. "החוג מאפשר ללמוד התמחות בתקשורת שיווקית או בניהול תוכן על ידי מומחים בתחום. היום אני עובד במשרד פרסום בחדרה וממש מיישם את הכלים שקבלתי. גם נופר אשתי העדיפה ללמוד באקדמית עמק יזרעאל כי היא שמחה להצטרף למסלול הייחודי שבו בארבע שנים בלבד לומדים תואר ראשון ושני. היא בחרה ללמוד שרותי אנוש לתואר ראשון ופתוח וייעוץ ארגוני לתואר שני. שנינו גם התלהבנו מהעובדה שהלימודים כוללים פרקטיקום כבר במהלך התואר כי ההתנסות המעשית מקנה לך ניסיון שלא בכל מוסד אקדמי ניתן לקבל. סיבה נוספת שבגללה נופר בחרה ללמוד דווקא באקדמית עמק יזרעאל היא האפשרות לממש את המלגה שמעניקה החזר כספי של שנת הלימודים הראשונה למי שסיים שרות צבאי, ולא על חשבון הפיקדון. זו הטבה משמעותית והיא ניתנת בגלל שהמכללה ממוקמת באזור עדיפות לאומית. בתחילת התואר גרתי במעונות והיה נהדר, כשנופר הצטרפה שכרנו בית קטן במושב צמוד למכללה ובאותה תקופה גם התחתנו, השנה, שלוש שנים אחרי שהתחתנו אנחנו בהריון ומצפים באושר לתינוקת ולכן החלטנו לגור קרוב להורים של שנינו בשכונת הפארק בחדרה, אז נופר ממשיכה לנסוע למכללה וזה באמת חצי שעה כי אנחנו נגד כיוון הפקקים".
על ההצעה להשתלב בקמפיין הפרסומי בוינג'ו מספר: "כשהציעו לי לקחת חלק בקמפיין, הרגשתי סגירת מעגל על אחת התקופות הטובות בחיים שלי. אהבתי את המכללה ואת הלימודים בה ואני אוהב את חדרה אז זה ממש הרגיש לי סגירה מושלמת של המעגל. טלי פולג מנהלת השיווק של האקדמית עמק יזרעאל מסבירה את הבחירה לשלב סטודנטים כפרזנטורים בקמפיין הפרסומי "הסטודנטים שלנו משקפים בדרך האותנטית ביותר את המצוינות האקדמית ואת האווירה החברתית בקמפוס, היה טבעי שנבחר בהם".