מתחם הקניות והבילויים, מול החוף וילג' שהושק לפני שנה על ידי חברת הייזום והנדל"ן, אמירי גן ,מציין שנה לפתיחתו במגוון פעילויות ואירועים לכל המשפחה ללא תשלום.
2 צפייה בגלריה
קניון מול החוף מפוצץ | צילום: איתמר רותם
קניון מול החוף מפוצץ | צילום: איתמר רותם
קניון מול החוף מפוצץ | צילום: איתמר רותם
הפעילויות והאירועים יתקיימו החל מהיום (רביעי, 15.5) ועד יום שישי (17.5). מבין הפעילויות: מתנפחים ענקיים, מתחם ג'ימבורי לפעוטות, ביתני ירידים של קליעה למטרה, עמדות איפור, עמדת קליעת צמות. כמו כן יתקיימו מגוון מופעים בניהם מופעים לילדים-המופע של קוגומלו, מופע קפוארה ואקרובטיקה(18:00,16.5), המופע "כיף לי עם יעלי" (18:00,15.5) ומופע בלונים הומוריסטי (15.5, 16.5, 17:00) וביום שישי (17.5) הופעות של להקות חיות לכל המשפחה.
בנוסף, ב-18.5 יוקרן האירוויזיון על מסך ענק כולל מקומות ישיבה ואפשרות להזמין אוכל ושתיה מביגה או מקפה לנדוור.
מול החוף וילג' שהושק בחודש מאי 2018, הוא מתחם קניות ובילויים הממוקם על כביש החוף בחדרה. המקום תוכנן ונבנה במשך 3 שנים ובהשקעה של כחצי מיליארד שקל ע"י חברת הייזום והנדל"ן אמירי גן.
2 צפייה בגלריה
צילום: דרופ פרודקשן
צילום: דרופ פרודקשן
צילום: דרופ פרודקשן
מול החוף וילג' משתרע על פני 40 אלף מ"ר, ופועלים בו חנויות מתחום האופנה, הבילוי, הפנאי וההסעדה, בשטחים של החל מ-90 מ"ר ועד ל-9,000 מ"ר.
במקום מספר אטרקציות לילדים ולבני נוער כמו מזרקה מוזיקאלית נוסח המזרקה הסמוכה למלון "בלאג'יו" בלאס וגאס, מדרום קוריאה יובא מגרש משחקים לילדים עם מתקנים בגובה 6.5 מטרים לצד מתחם ג'ימבורי ייחודי בו בית בלונים מעופפים, מתחם מכבי אש, סימולציית מטוס לילדים, חדר פרטי לימי הולדת ועוד.
כמו כן, במקום פועלת בריכת גלישת גלים מבית חברת citywave הגרמנית המאפשרת גלישה במשך כל השנה.