אחת השאלות המרכזיות בבניית בניין, בית חדש או תכנון דירה היא המיזוג. בעוד יש כאלה שממהרים להתקין מזגנים שאינם תואמים את הצרכים שלהם וגורמים להוצאות מיותרות, כל מי שפנה ל"מגדלים מיזוג אוויר ודודי שמש" בחדרה מצא עצמו נהנה בחורף ובקיץ, וגם חסך לעצמו כסף. "אנחנו מעמידים לרשות הלקוחות שלנו את כל הניסיון שלנו, השירות הטוב והמחירים הכי נוחים שיש", אומר המנהלים משה ואביב.
הניסיון של "מגדלים מיזוג אוויר ודודי שמש" מוכר משנת 2008. אביב, משה והצוות שלהם מתמחים בתכנון, התקנה ומכירה של דודי שמש ומזגנים. את העבודה המצוינת שלהם ניתן לראות בתשתיות ובפרויקטים של קבלנים מובילים ברחבי העיר חדרה וסביבתה, מבני תעשייה, הייטק, בנייני מגורים, בתים פרטיים ועוד. "לכל לקוח יש צורך משתנה, כך שאנחנו יודעים להתאים לכל אחד את הדבר הנכון", אומר אביב. "מה שמתאים לקוטג' אינו מתאים לדירה פרטית. לעתים אני פוגש לקוחות שראו משהו אצל החברים שלהם ורוצים גם, אבל מסביר להם שזה לא ישרת אותם בצורה האופטימלית כי הבית שלהם בנוי בצורה שונה".
2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
תחומי העיסוק הרחבים של "מגדלים מיזוג אוויר ודודי שמש" מאפשרים להם לתת שירות רב תחומי ללקוחות ולטפל בו זמנים במספר גזרות. כך, למשל, הם מתקינים מורשים של דודי השמש חברת "כרומגן" היוקרתית, ועובדים בתכנון ובמיזוג מול רוב הקבלנים המוכרים בעיר חדרה. זאת לצד מכירה והתקנה של מזגנים מכל החברות המובילות ובהן טורנדו, תדיראן, פמילי, אלקטרה ועוד. "יש לנו שמונה מתקינים והשירות שלנו מהיר מאוד, גם בימי הקיץ", אומר אביב. "ראוי לציין שאנחנו לא חנות, ומוכרים רק עם התקנה. הצוות שלנו מיומן ומקצועי, ונותן את כל המידע הרלוונטי לכל לקוח או קבלן לטובת התוצאה הטובה ביותר. הייעוץ שלנו נועד לתת לכולם שני דברים מרכזיים: הנאה מהמזגן וחיסכון כספי".
2 צפייה בגלריה
להרגיש נעים כל השנה. אילוסטרציה. צילום: shutterstock
להרגיש נעים כל השנה. אילוסטרציה. צילום: shutterstock
להרגיש נעים כל השנה. אילוסטרציה. צילום: shutterstock
הקיץ לפנינו, תנו טיפ לשמירה על מזגן תקין.
"קודם כל חייבים לשטוף את המסננים ולהחזיר אותם למקומם רק כשהם יבשים. יש לערוך בדיקה, לפחות כל שנתיים, כדי לבדוק שהמזגן תקין. אחרת, גם לא תיהנו ממנו וגם צריכת החשמל תעלה. השאירו גם את החלון מעט פתוח לטובת תחלופת אוויר אם אתם מתכוונים להפעיל את המזגן למשך שעות ארוכות".
מגדלים מיזוג אוויר ודודי שמש, רחוב הרב עובדיה יוסף 13, חדרה. 04-9942233.