העולם הדיגיטלי הביא עמו מגוון הזדמנויות לפתחינו וגם לא מעט סיכונים. בכל יום מעסיקים מתמודדים עם מגוון אתגרים הקשורים בעבודתם השוטפת, ועליהם לדאוג להגנה רחבה ונכונה בפני כלל הסיכונים העומדים בפני העסק ובהם סיכון הסייבר.
סיכון הסייבר הינו אחד הסיכונים העיקריים לעסקים (כך עולה מסקרים שנערכו בקרב מנהלים בארגונים בשנים האחרונות). כ-43% ממתקפות הסייבר מופנות אל עסקים קטנים ובינוניים, ויתרה מזאת, עסקים כאלה על פי רוב מוגנים פחות. מתקפה שכזו עלולה להיות הרסנית. סטטיסטיקה מראה כי 60% מעסקים אלו אינם שורדים בחצי שנה לאחר אירוע סייבר.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
גם בימינו, בעידן מערכות אבטחת המידע המתקדמות, אף מערכת אינה מספקת הגנה מלאה בפני אירועי סייבר. אז מה אפשר לעשות? איך תוכלו להגן על עצמכם ולמנוע קריסה של הפעילות העסקית?
קבוצת מנורה מבטחים השיקה לאחרונה את טופ סייבר – ביטוח הסייבר הדיגיטלי המתקדם הראשון, המתאים לכל עסק שחשוף באופן תמידי למתקפות סייבר. רכישת ביטוח טופ סייבר של מנורה מבטחים נעשית בתהליך דיגיטלי מהיר ופשוט האורך רק כ- 3 דקות. הביטוח מספק כיסוי הן לנזק לעסק עצמו והן לנזק הנגרם לצד ג' , וכן מסייע לעסק בניהול את האירוע , וכך מעניק מעטפת שלמה להתמודדות עם אירועי סייבר.
מה כולל ביטוח טופ סייבר?
כיסוי נזקי העסק – אובדן הכנסות כתוצאה ממניעת גישה למערכות המחשב ומניעת שירות, פגיעה במוניטין, השבת מערכות המחשב לפעולה וכן הטיפול הנדרש בהתמודדות עם אירועי כופר וסחיטה.
כיסוי נזק צד ג' – נזק הנגרם לצדדי ג' אשר המבוטח חב לשלמם כגון בשל דליפת מידע של צדדים שלישיים, פגיעות אישיות בצדדים שלישיים (השמצה, הוצאת דיבה, פגיעה במוניטין, הפרת זכויות יוצרים) והחדרת וירוסים למחשבי צד ג'.
שירותי ניהול אירוע - באירועי סייבר נדרשת תגובה מהירה של אנשי מקצוע על מנת לבצע שמאות טכנולוגית (Forensics), לאתר את החדירה ולתקן אותה וכן ייעוץ משפטי והגנה על מוניטין.
לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית לביטוח טופ סייבר לעסק לחץ כאן. ניתן לפנות גם לדוא"ל cyber@menora.co.il.
עזרה בהכנה הכתבה: מיכל שלמה - מנהלת מחלקת סיכונים מיוחדים בקבוצת מנורה מבטחים.