ימי הסגר,שבהם ילדי ישראל מבודדים בבתיהם, אינם פוטרים מחגיגת יום הולדת לפעוט בן 5. כך החליטה השבוע הסייעת בגן 'תבור', רחל תורג'מן, שלא חשבה פעמיים ויצאה למחווה מרגשת במיוחד מבעד לחלונו של אליאל טייב.
2 צפייה בגלריה
הסייעת יעל תורג'מן במחווה מרגשת
הסייעת יעל תורג'מן במחווה מרגשת
הסייעת רחל תורג'מן במחווה מרגשת
(צילום: באדיבות המצולמת)
תורג'מן יצאה לשמח את הילד, כשהיא חמושה זיקוקים, ממתקים ובלונים, ושרה לו 'יום הולדת שמח' ממרחק שני מטרים מחוץ לביתו. "מיד כששמעתי על יום הולדתו של אליאל הנסיך, התארגנתי לתזוזה", היא סיפרה.
"אמרתי לבעלי שאני הולכת לשמח את הילד המתוק הזה וכל הבית התגייס: יואב הבן שלי ניפח בלונים, שני בתי כתבה ברכה מרגשת ואלמוג בני החייל הסיע אותי לבית הילד. התקשרתי מבחוץ שיצאו לחלון. הם היו מאד מופתעים ונרגשים. עמדתי מחוץ לבית במרחק בטוח והם עמדו מאחורי גדר הבית . שרתי לאליאל שיר יום הולדת, בירכתי אותו הדלקנו זיקוקים. היה מרגש מאוד".
תורג'מן מבקשת להעביר בכך מסר לילדי הגן, בו היא משמשת סייעת בשלוש השנים האחרונות: "חשוב לי שהילדים יידעו שצוות גן תבור תמיד אתכם גם בימים הקשים. אנחנו נעבור את זה ביחד, ותודה לרונית הגננת האלופה שלנו על הקשר ההדוק עם הילדים והסיפור שהיא מספרת להם מידי בוקר. אנחנו אמנם רחוקים פיזית כרגע אבל קרובים בלב".
2 צפייה בגלריה
חוגגת יום הולדת בימי הסגר
חוגגת יום הולדת בימי הסגר
חוגגת יום הולדת בימי הסגר
(צילום: באדיבות המצולמת)
בנוסף, יצאה תורג'מן גם לבקר ילדה מהגן, שסיפרה לאמה כי היא מתגעגעת אליה. "בתחילה ניסיתי לדבר איתה בטלפון אבל השיחה נותקה, היו כל מיני שיבושים בקו, אז החלטתי למחרת היום להגיע פיזית ולדבר איתה מהרחוב. הילדים כל כך חמודים וקשה להם בלי השגרה שהורגלו אליה, אז אני מבינה את זה לגמריי ואם אני יכולה לעזור קצת אז למה לא?", מסכמת תורג'מן.