עיריית חדרה גייסה מערך של מאות מתנדבים שיסייעו לקשישים ולמבודדים להתמודד עם נגיף הקורונה.
1 צפייה בגלריה
קורונה
קורונה
קורונה
(צילום: shutterstock)
המתנדבים, צעירים ומבוגרים, יסייעו לאנשים בבידוד הנזקקים לעזרה מכל סוג שהוא, כמו קניות מצרכים, תרופות ועוד. מערך המתנדבים, הכולל סטודנטים, בני נוער, עובדי עירייה ואנשי רווחה, החל לפעול בימים אלה וצובר תאוצה ככל שמספר המבודדים עולה.
בנוסף, העירייה מציעה קו חם המיועד לסייע לילדים, לבני נוער, ולהורים, להתמודדות עם המציאות החדשה ועם איום נגיף הקורונה. בעירייה ציינו, כי השירות הפסיכולוגי החינוכי (שפ"ח) פתח קו "חם" ייעודי, הפועל בין השעות 8:00 בבוקר ל22:00- ומיועד לילדים, וגם להורים המתקשים להתמודד עם מצוקת הילדים בתקופה הזאת. בנוסף לקו החם לילדים ולבני נוער, פתחה העירייה גם קו חם למבוגרים, שמיועד לסייע להם בהתמודדות עם המציאות החדשה של מגפת הקורונה. מטרת הקו לסייע למבוגרים במצוקה רגשית ונפשית. שורה של עובדים סוציאליים ממחלקת הרווחה העירונית יספקו תמיכה טלפונית במשך 24 שעות ביממה, בטלפון: 053-2206660.
בשל הצורך לסגור את הספריות העירוניות בהתאם להנחיות משרד הבריאות, פתחה עיריית חדרה ספרייה "דיגיטלית", שבה יוכלו התושבים לקרוא ספרים בצורה מקוונת. לקבלת השירות יש להיכנס לאתר הספריות העירוניות, ולהתחבר לספרייה הדיגיטלית.
סיוע יינתן במוקד העירוני 106, דרך הווטסאפ העירוני בטלפון 053-4000106, או בטלפון 04-6303145.