אהבה עיוורת (צרפת, 2019)
ביאטריס חוגגת את ההוצאה לאור של הספר הראשון שלה, בו היא מספרת על התאונה של בעלה פרדריק ששינתה את חייו, חייה וחיי חבריהם – תאונה שבה הוא איבד גם את היכולת לראות וגם את היכולת לסנן את מה שהוא אומר. פרדריק החדש, למרות שהוא עדיין מקסים ומצחיק כפי שהיה, אומר כל מה שעולה לו בראש – ולא משנה מי שומע... אבל הספר, שביאטריס רואה כהישג אישי נפלא, הופך להיות גורם לניחושים, מריבות ותככים בתוך קבוצת החברים הקרובה והמלוכדת של הזוג – שכן למרות ששמותיהם של כל המופיעים בו שונו, ברור לכולם מה ביאטריס חושבת על כל אחד מהם, ומי הוא מי, או כך לפחות הם חושבים...
בימוי: אריק לוויין. שחקנים: אלכסנדרה לאמי, חוזה גרסייה.
ההונאה הגדולה (קנדה, 2018)
שני בני דודים מניו-יורק - וינסנט מומחה לסחר במניות ומהמר בנפשו ואנטון, גאון מחשבים, הם שחקנים בעולם המסחר האלקטרוני. החלום שלהם: להיות מהירים יתר מכולם במידע שהם מקבלים. והם מתכננים את משימת חייהם. להעביר סיב אופטי בין קנזס וניו ג׳רסי. פעולה שאמורה לשלשל לכיסיהם 500 מיליון דולר בשנה. כשהם עוזבים את מקום העבודה שלהם, הבוסית שלהם, אווה, מבינה שהם עלו על משהו גדול, והיא לא תבחל בשום אמצעי כדי לעצור אותם ולהשיג במירוץ לכסף הגדול.
בימוי: קים נגוין. שחקנים: ג'סי אייזנברג, אלכסנדר סקארסגארד, סלמה הייק.
אגדה עם זנב (קנדה, 2018)
עלילות נסיך הטרולים טרים שנותרו לו רק עוד שלושה ימים להציל את אביו, המלך גרום, אשר הפך לאבן וזנבו נגנב על ידי הרוח הרעה של היער. טרים וחבריו יוצאים למסע מסוכן ופרוע, דרך ממלכת הטרולים, כדי להחזיר את זנבו של גרום, לשחרר אותו מהכישוף ולהחזיר את הממלכה לשליט האמיתי.
בימוי דיבוב: אלדד ירון. דיבוב: מיה אלון, אביב טרנר, סער בדיש, שירי גדני.
תעלול של טיול (רוסיה, 2019)
הכל מתחיל כשחסידה הדוור מתבלבל בין הכתובת של פנדה לכתובת של דוב ומוסר בטעות חבילת-תינוק ליעד הלא נכון. הדוב שתמיד עושה הכל נכון מחליט לארגן משלחת כדי למסור את החבילה להורי הפנדה. ארנב, שכנו חסר המנוחה של דוב, משכנע אותו שיאפשר לו להיות חברו למסע, וביחד עם שקנאי הפטפטן, זאב הפחדן וטיגריס הרומנטיקן הם עומדים בפני סכנות רבות בדרכם להביא את החבילה ליעדה.
בימוי: נטליה לופאטו.