1 צפייה בגלריה
יחזקאלי ובן חיים עם מפרט הפסנתר| צילום: דוברות העירייה
יחזקאלי ובן חיים עם מפרט הפסנתר| צילום: דוברות העירייה
יחזקאלי ובן חיים עם מפרט הפסנתר| צילום: דוברות העירייה
בעירייה מסבירים שהפסנתר יוצב כחלק מהחזון של ראש העירייה, צביקה גנדלמן, להעצמת התרבות בעיר. הפסנתר מיועד לשימוש העוברים והשבים ובכללם חובבי נגינה. הוא יוצב במתחם גלריית החוצות, כחלק הרמוני ממתחם התרבות שיצרה הגלריה.
אם דאגתם לשלומו של הפסנתר, בעירייה מרגיעים ומסבירים שמדובר בפסנתר בטון, עמיד בכל תנאי מזג אוויר, ובנוי לשימוש אינטנסיבי במרחב הציבורי. הפסנתר מצויד במערכת מתוחכמת של שליטה ובקרה, משלב טכנולוגיות מתקדמות, כולל הזנה סולרית, ומפיק צליל נקי ומדויק.
את הצבת הפסנתר יזמו והובילו מ"מ ראש העיר ניר בן-חיים והמשנה לראש העיר חדוה יחזקאלי, אשר במהלך סיורים שערכו בערים אחרות הבחינו במיזם המוצב במרכזים עירוניים והופך להיות מוקד משיכה לכל הגילאים.
"העוברים והשבים יוכלו להשתמש בפסנתר באופן חופשי, והמנגנים ייחשפו לקהל הרחב. כולי תקווה שהדבר יתרום להגברת תחושת השייכות והגאווה המקומית של התושבים", אמרה יחזקאלי ועל כך הוסיף בן חיים ואמר: "מדובר בנדבך נוסף בהחייאת הפיאצה, ומשיכת תושבים למתחם. הצלחת המיזם תהווה אבן שואבת למתחם, ובעוד מקומות ברחבי העיר".
עם הצגת המיזם לראש העירייה צביקה גנדלמן, הנחה ראש העיר להציב פסנתרי רחוב גם במקומות מרכזיים נוספים בעיר, ביניהם אקו פארק ופארק הים.
גם מנהל הקונסרבטוריון, תופיק מרום, הביע שמחה על המיזם, והביע נכונות לשיתוף פעולה ולקיום קונצרטים של תלמידי הקונסרבטוריון להנאת התושבים.