מידי שבוע, במהלך חודש דצמבר, ייערכו הצגות לילדים בקניון עופר לב חדרה בכניסה חופשית. מה מחכה לכם?
3.12 בשעה 17:30 "צייר לי כבשה" הצגה בהשראת שירי הכבש ה-16. אריאלה וגיורא הם זוג חברים שאת כל זמנם ביחד מבלים. היום גיורא רוצה לגלות סוד לאריאלה, אך מאיפה יעזור אומץ? דרך השירים המופלאים של יהונתן גפן – "גן סגור", "אני אוהב שוקולד", "איך שיר נולד", ועוד רבים אחרים מצליח לומר לאריאלה את שעל ליבו. הצגה סוחפת וקסומה המלווה בשירים וריקודים לילדים ולהורים.
10.12 בשעה 17:30 "החמנייה שהתבלבלה" עיבוד מקורי לסיפור המוכר והאהוב – "הביצה שהתחפשה". חני החמנייה המקסימה, יוצאת למסע בין ערים ומקומות שונים, לחפש במה היא מיוחדת ושונה. בדרכה פוגשת בחיות שונות כמו הזברה האריה ואפילו הציפור הזקנה... צאו עם חני למסע מרתק כי מי לא רוצה להיות שונה ולו ליום אחד בלבד.
1 צפייה בגלריה
החמנייה שהתבלבלה. צילום באדיבות: יופי דל טופי
החמנייה שהתבלבלה. צילום באדיבות: יופי דל טופי
החמנייה שהתבלבלה. צילום באדיבות: יופי דל טופי
17.12 בשעה 17:30 "שלמה המלך והדבורה" המלך החכם בעולם דובר שפת החיות הלא הוא שלמה זוכה לפגוש את מלכת שבא היפה שמכינה עבורו חידה קשה, המלך שלמה מתקשה לפתור את החידה אך מזל שלעזרתו נחלצת דבי הדבורה.
24.12 בשעה 17:30 "אלאדין ומנורת הקסמים" סיפור העם הידוע והאהוב עם מוסר השכל חשוב. אלאדין יוצא למסע ובדרך פוגש את אהובתו בדורה הנסיכה. בעזרת מנורת הקסמים משיג אלדין את כל מה שביקש ורצה. האם יסתפק באהבתה של הנסיכה, או ירצה גם את קסמיה של ג'ני השדה???
31.12 בשעה 17:30 "הבית בקצה ההר" הצגה על פי הסיפור המוכר "דירה להשכיר" בעיבוד חדש ומקורי. הסיפור על דיירי מגדל "בעמק יפה בין כרמים ושדות" בן 5 קומות, המבקשים למצוא דייר חדש לבניין, במקום מר עכבר שעזב. לבניין מגיעים דיירים שונים: נמלה , ארנבת , חזיר זמיר ויונה. מי ישכור את הדירה? ההצגה על יחסי שכנות טובה, עזרה לזולת וחברות אמת.