השורקים (רומניה, 2019)
כריסטי הוא שוטר רומני מנוסה ומתוחכם שמצליח, במקביל לעבודתו במשטרה, לנהל קשר הדוק אך לא מאוד חוקי עם ארגון המאפיה המקומי. יום אחד הוא מגויס על ידי צעירה יפה ומסתורית בשם גילדה למשימה יוצאת דופן שמטרתה לשחרר את בן זוגה מהכלא. על מנת לעשות זאת היא לוקחת אותו לאי מרוחק ויפהפה, שם הוא נאלץ ללמוד את שפת "השורקים" – שפה סודית שקיימת באי מאות שנים ומבוססת על שריקות. כריסטי מוצא את עצמו לכוד בין עמיתיו במשטרה שחושדים בו, ארגון המאפיה המאיים שלא מתכוון לשחרר אותו, ורגשות עזים שהוא מפתח כלפי המפעילה החדשה שלו.
בימוי: קורנליו פורומבויו. שחקנים: ולאד איוונוב, קתרינל מרלון.
המתרגם (סלובקיה, 2018)
אלי אונגר, מתורגמן בן שמונים מגיע לווינה לחפש את קצין האס.אס. הנאצי שרצח את הוריו בסלובקיה. הוא חמוש באקדח. את דלת הדירה אליה הוא מגיע פותח גיאורג, בנו של קצין האס.אס ומורה בגמלאות. לשאלתו של אלי היכן הוא, גיאורג עונה שאביו, שגרם למותם של עוד מאות אנשים, מת. אחרי מספר ימים משאיר גיאורג הודעה בהוצאת הספרים של אלי. הוא רוצה להיפגש. בפגישה מצליח גיאורג לשכנע את אלי להצטרף אליו למסע ברחבי סלובקיה בחיפוש אחר עדים לטרגדיה של משפחת אונגר ולחייו של הקצין שהיה אביו.
בימוי: מרטין סוליק. שחקנים: פיטר סימונישק, ייז׳י מנזל.
שחקי אותה בוסית (ארה"ב, 2019)
מל ומיה הן החברות הכי טובות. הן גרות יחד ומנהלות עסק משותף למוצרי קוסמטיקה שהן הקימו בעצמן. למרבה הצער, המצב הכלכלי של העסק לא טוב וכאשר מגיעה הצעת רכישה מטעם קלייר לונה, מנהלת חברת קוסמטיקה ענקית, היא טובה מכדי לוותר עליה, מה שמסכן את החברות ארוכת השנים של מל ומיה.
בימוי: מיגל ארטרה. שחקנים: טיפאני האדיש, רוז ביירן, סלמה הייק, בילי פורטר, ג'ניפר קולידג'.