דוברי רוסית? חובבי דיסקו? קבוצת הפייסבוק 'פנינה ליד הים' לאוכלוסיה דוברת הרוסית בעיר, מזמינה אתכם למסיבת ריקודים בהפקתה.
המסיבה תתקיים ב- 16.1.20 במועדון אביטל ארועים בקניון לב חדרה ומארגניה מסבירים כי הסיבה למסיבה, היא בין היתר, חגיגות שנתיים לדף הפייסבוק שלהם: "המטרה היא גם להאיר את העיר", סיפר אייל פבזנר ממייסדי הדף והאירוע. "רצינו שיהיה משהו בעבורנו גם בעיר. בעבר, קהל דובר רוסית היה יוצא למסיבות ריקודים בנתניה ,שגם שם יש אוכלוסיה גדולה של דוברי רוסית. אז קהל היעד של המסיבה כאן הוא דוברי רוסית אבל לא רק. זו הפעם הראשונה, שמתקיימת כאן מסיבה לקהל הזה ואנו מקווים שהיא תהיה מוצלחת", אמר.
1 צפייה בגלריה
פבזנר (משמאל), רזניק ופיאטצקי. משהו בשבילם | צילום: עצמי
פבזנר (משמאל), רזניק ופיאטצקי. משהו בשבילם | צילום: עצמי
פבזנר (משמאל), רזניק ופיאטצקי. משהו בשבילם | צילום: עצמי
סיבה נוספת לקיום המסיבה היא ציון הנובי גוד, שהאוכלוסייה הרוסית מציינת לא פעם, אלא פעמיים: "רוסים מציינים את הנובי גוד ב-1 בינואר, אבל גם ב13 בינואר, כיוון שבעבר היה להם לוח שנה שונה מזה של אירופה", הסביר פבזנר "וההרגל נשאר. את שני האירועים הללו אנו מבקשים לציין במסיבה".
ואיך עלה הרעיון לציין את האירועים במסיבת דיסקו?
"חשבנו אני, מיכאל פיאטצקי ואלונה רזניק, חברי הקבוצה, מה לעשות בעבורנו, בעבור חתך הגילאים שלנו. לא מזמן קיימנו אירוע לווטרנים, בנובי גוד עשינו אירוע לילדים, וכעת הגיע הזמן בשבילנו. אנחנו מאמינים שתהיה היענות וכבר כעת, אנו מקבלים תגובות טובות מחברי הקבוצה ומתושבים בכלל. רוב חברי הקבוצה הם בגילאי 25 עד 55 ואנו מאמינים שהם יהיו קהל היעד".
פבזנר הסביר כי אם המסיבה תוכתר כהצלחה, ישתדלו מארגניה להפיק עוד מסיבה או שתיים במהלך השנה בעבור הקהל הזה: "יהיה די ג'יי נהדר, בידור וחברה טובה", סיכם. "העלות היא 50 שקלים ויש צורך להירשם מראש. אנו מזמינים את כולם לבוא ליהנות מהחיים".