1 צפייה בגלריה
ניר בן חיים (צילום: ידיעות חדרה)
ניר בן חיים (צילום: ידיעות חדרה)
ניר בן חיים (צילום: ידיעות חדרה)
האם יו"ר מרחב חדרה-שומרון בהסתדרות העובדים, ניר בן חיים, יתמודד על מקום במועצת חדרה בבחירות המוניציפליות הבאות?
בן חיים נמצא כעת בשלהי הקדנציה השנייה שלו, ועדיין לא הצהיר על כך רשמית. בינתיים הוא שומר על עמימות, אולם ידוע כי הוא מנהל בימים אלה מגעים עם מפלגת "כולנו", בראשות השר משה כחלון, יליד העיר.
ככל הידוע, בן חיים שוקד בימים אלה על בניית הרשימה שלו, שתכלול אישה במקום השלישי. כמו כן, הוא מכין את מצע הבחירות שלו, ומצפה לקטוף לכל הפחות שלושה מנדטים.
מערכות בחירות אינן זרות לבן חיים. ב-15 השנים האחרונות הוא נושא בתפקידים ציבוריים, בין היתר, כיו"ר ועד עובדי עיריית חדרה, בהיותו עובד עירייה.
"בן חיים החל את דרכו כחשמלאי בעיריית חדרה", אומר אחד מתומכיו. "הוא מכיר את מצוקות העובדים, ואת האנשים הפשוטים, לפני ולפנים, והוא בעל רגישות חברתית גבוהה. הוא תמיד קשוב למצוקות העובדים ונלחם בעוולות, מתוקף תפקידו בהסתדרות.
"חשוב לדעת שיש מי שדואג לי בעירייה, ויש לאן לפנות בעת צרה. לכן אני ורבים כמותי מאמינים בהצלחתו בבחירות הקרובות. לדעתי, אין ספק שניר יהיה הפתעת הבחירות, מבחינת כמות המנדטים שיגרוף. מה גם, שבכל מערכות הבחירות שהתמודד, הוא ניצח. אני מאמין מאוד ביכולותיו ובכוחו להשיג מספר מושבים לא קטן במועצת העיר הבאה".
בתפקידו כיו"ר מרחב ההסתדרות, גיבה בן חיים מאבקים רבים של פועלים ושל עובדי תאגידים, כמו גם מפעלים באיזור, ואף תמך במאבקים הרבים שהתגלעו בקדנציה הנוכחית, בין עובדי עיריית חדרה, בהנהגת היו"ר איציק יצחקי, לבין הנהגת העיר.
בן חיים: "באחרונה קיבלתי פניות רבות מכל מיני גורמים, להתמודד על מושב במועצת העיר. בימים הקרובים אבחן את צעדיי ואודיע על המשך דרכי בעתיד".