צילומי תדמית- שיווק ויזואלי
מה הדבר הראשון שראיתם כשגלשתם לדף הזה? לאן העיניים שלכם נמשכו? כנראה שקודם ראיתם את התמונה.
כשאנחנו רוצים לספר על העסק שלנו באתר מתחייב טקסט טוב ואטרקטיבי, אבל אנחנו בני האנוש מכויילים קודם להתמקד בויזואלי לפני שנתחיל לסרוק את הטקסט לקבלת עוד אינפורמציה. אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני, האתר שלכם חייב להיות כתוב טוב אבל להראות מצויין. צילומי תדמית הם פיתיון שמושך את העין, מעורר את הסקרנות ובמבט מספר לנו סיפור שלם.
צילום סטילס עם חברת הפקת מקצועית
צילום סטילס טוב ומרשים הוא כלי הכרחי לקידום העסק שלכם בערוצים הדיגיטליים אם באתר ואם ברשתות החברתיות. צילומים באיכות גבוהה של הצוות, של המשרדים, של המוצרים יקדמו את האמינות שלכם ויעזרו ללקוחות למצוא את המידע שהם צריכים בקלות וביעילות. יש מגוון של אופציות בעולם זה כגון: צילום תדמיתי לאתר האינטרנט שלכם, צילומים ליח"צ, צילומי אווירה צילומי פורטרטים. לרוב חברת ההפקה מגיעה אליכם למשרדים או לחילופין, לנוחותכם, אתם יכולים להגיע אליהם לסטודיו ליום צילום מקצועי, מהנה וחוויתי. צילומי סטילס מקצועיים, מעודכנים, איכותיים ומוארים היטב יבליטו את הנוכחות שלכם ברשת ויעזרו בקידום העסק.
2 צפייה בגלריה
צילומי תדמית
צילומי תדמית
צילומי תדמית
(צילום: Dreamstime)
וידאו שיווקי- כרטיס הביקור הדיגיטלי של העסק
במשך שנים אף אחד לא חשב על סרט תדמית, היה מספיק להעלות כמה תמונות טובות לאתר כדי ליצור רושם ולחזק את התדמית אבל היום בעידן של טכנולוגיה מתקדמת, אינטרנט מהיר ולקוחות עם אצבע קצרה על ההדק, יש לכם לעתים מספר שניות למשוך תשומת לב ולהרשים. לכן חשוב, בנוסף לצילומי תדמית, להציג סרט תדמית טוב שישאיר את הלקוחות באתר ויעזור לעסק שלכם לצמוח.
הפקת סרטי תדמית
וידאו הוא כלי עזר מגוון ויעיל בתחום השיווק הדיגיטלי ויש לו חשיבות עצומה לקידום עסקים. סרטון תדמית טוב יכול לספר על העסק שלכם, לעדכן על המוצרים שאתם מוכרים, להסביר על השירותים שאתם מספקים, להדריך בתהליכים טכניים או לספק אינפורמציה רולוונטית מהתחום. סרט תדמית לעסק יכול להיות סרטון וידאו מצולם או לחילופין סרטון תדמית באנימציה, שילוב ביניהם ואפילו מצגת גרפית דינמית. יש ערך רב ללקוחות לראות את האנשים שמאחורי המוצר ולראות את המשרדים אם אפשר ולספק להם תוכן מקצועי רלוונטי. ככל שנשתף יותר כך ניתן ללקוח תחושה שאנחנו מקצועיים ואמינים ונגרום לתחושה נוחה יותר לעשות איתנו עסקים. חפשו חברת הפקות המתמחה בהפקת סרטים מקצועית מותאמת ותפורה אישית על פי הצרכים שלכם ואל תתפשרו על התדמית שלכם.
יוצרים תדמית בלייב סטרימינג- תוכן מקצועי יש לכם כנס מתוכנן, מצאו חברת הפקה שיכולה לתת שירות וידאו בשידור ישיר (Live-streaming) לרשתות החברתיות באיכות גבוהה, שמאפשר עדכונים שותפים מהעסק ללקוחות באונליין והביאו את הכנס שלכם לרמה בינלאומית. תוכלו אחר כך לערוך את החומרים וליצור סרט תדמית נהדר.
2 צפייה בגלריה
צילומי תדמית
צילומי תדמית
צילומי תדמית
(צילום: Dreamstime)
דרך יעילה לצמצם הוצאות בהפקת צילום תדמיתי לעסק
בניית תדמית יכול להיות דבר יקר אך הדרך החכמה לחסוך היא לתכנן מראש ולהסתכל קדימה. חברות הפקה רבות עוסקות כיום גם בהפקת סרטים וגם בצילומי סטילס. גם ציוד הצילום נותן אפשרות להפיק תוצרים באיכות גבוהה מאוד הן בוידאו והן בסטילס. מצאו חברה שיכולה לספק לכם מגוון שירותים רחב ועשו עסקת חבילה, שלבו באותה העסקה גם סטילס וגם וידאו, השתמשו בתפיסה ויזואלית זהה לכל מערך השיווק שלכם, סרטי תדמית, סרטוני הדרכה, צילום תדמיתי וכו'.
משהו קטן על תדמית לסיום
בעולם השיווק הדיגיטלי ישנה חשיבות רבה לשימוש באמצעים ויזואלים מגוונים. וידאו שיווקי, סרטי תדמית והדרכה, ולוגים (vlogs) וגם צילומי סטילס תדמיתיים הם כלים הכרחיים לקידום עסקים. אבל יש גורם שלישי חשוב מאוד בקידום של עסק ואולי החשוב מכולם: מוניטין טוב. אנחנו יכולים להצהיר על עצמנו כמה אנחנו טובים ומקצועיים ויפים אבל בסוף אין כמו מוניטין טוב לעשות את העבודה ומוניטין גרוע להרוס אותה. וורן באפט אמר: מוניטין הוא עסק שברירי, קשה לבנות- קל להרוס. כשאנחנו מפיקים סרט תדמית, כשאנחנו מצלמים צילומי תדמית, אנחנו מציגים את עצמנו באור יפה, בזווית מחמיאה ומספרים סיפור מאוד מסויים על עצמנו. חשוב שנדע לעמוד מאחורי כל המילים היפות במעשים, להיות מקצועיים ולהיות בני אדם. אין דרך טובה מזו להביא עוד לקוחות ולגרום לעסק לצמוח.