אז נכון שמדובר כאן בכמה פוליסות ביחד שאולי יעלו לא מעט כסף, אך תאמינו או לא – ישנן דרכים להוזיל אותן. וכך אתם יכולים לצאת לשופינג באירופה, לבקר את המשפחה המורחבת בארצות הברית ולצאת לדיסני לנד עם הילדים, וכל זאת תוך שאתם סמוכים ובטוחים שיש לכם את הכיסוי המתאים לכל אחד מבני המשפחה על כל צרה שלא תבוא.
לכו על הכי בטוח – השוו מחירים אמת, פוליסות ביטוח עולות עם הגיל. כך שפוליסת ביטוח רפואי לחו"ל עבור הילד עולה כמה שקלים, הרי שפוליסת הביטוח עבור ההורה המבוגר עשויה לעלות מאות שקלים. כי עם הגיל עולה גם הסיכון. אבל המחיר של הפוליסה אינו גזירת גורל. השוו את מחירי הפוליסה המוצעים לכם על ידי החברות השונות, ושימו לב בעיקר למחירים המוצעים לבני המשפחה המבוגרים יותר.
1 צפייה בגלריה
Wobi
Wobi
Wobi
(צילום: FREEPIK)
מה אתם צריכים באמת? דרך טובה לחסוך כסף עבור ביטוח רפואי לחו"ל לכל המשפחה הוא לדעת אילו כיסויים אתם צריכים בדיוק, כדי לא לשלם סתם עבור כיסויים שאתם לא צריכים. לדוגמה, אם כל בני המשפחה בעלי מצב רפואי תקין, אין כל צורך לשלם על הרחב כיסויים לבעלי אלרגיה או מחלות כמו סוכרת או לחץ דם. ואם אינכם מתכוונים לעסוק בספורט אתגרי כמו סקי או צלילה, אינכם צריכים את הביטוח המורחב. אם אינכם רוצים לשלם על כך, אל תקחו אתכם חפצים יקרי ערך כמו מחשב נייד או תכשיטים או שמרו עליהם בתשומת לב.
חפשו מבצעים ופוליסות משתלמות חברות ביטוח רבות מציעות מבצעים רבים ופוליסות משתלמות, בייחוד בתקופה שבה התיירות פורחת כמו בחודשי האביב והקיץ. אז אם אתם מתכננים חופשה משפחתית בחודשים החמים של השנה, תוכלו גם ליהנות מביטוחים משתלמים. צריך רק לעקוב אחר המבצעים שמציעות החברות, בייחוד כאשר רוכשים כמה ביטוחים עבור כל בני המשפחה.
ועדיין, אתם זקוקים לכל הכיסויים המתאימים לכם אף על פי שחשוב להשוות מחירים כדי לבחור בסופו של דבר את הביטוח המשתלם ביותר, אך לא מומלץ לרכוש את הביטוח הבסיסי ביותר הקיים. גם אם מדובר בביטוח זול, חשוב לרכוש את הביטוח המתאים ביותר למצבכם הרפואי וכמובן לאופי הטיול. חשוב לענות על השאלון הרפואי בתשומת לב ולא לשקר. במידה ולא אמרו את האמת לדוגמא בהחמרה של מחלה כרונית קיימת המבוטחים לא יכוסו במקרה רפואי שקשור.
בוחרים את הביטוח המתאים ביותר במחיר המשתלם ביותר לא בהכרח היקר או הזול ביותר Wobi – החברה שמוזילה לכם את המחירים הלכתם לאיבוד בין כל הביטוחים? לא יודעים מה הכי נכון לכם? הכירו את אתר Wobi, האתר של סוכנות הביטוח הדיגיטלית הגדולה בישראל שנועדה להשוואת ומכירת ביטוחים. עם אתר נוח ונגיש אתם יכולים לקבל מידע על כל הביטוחים הקיימים ולקבל שורה ארוכה של הטבות. הרכישה בדיגיטל. בקלות, במהירות ובצורה מאובטחת שחוסכת המון זמן וכסף. אז גם אם אתם יוצאים לנופש עם כל המשפחה, זה לא אומר שאתם צריכים לשם באופן אוטומטי על פוליסת ביטוח יקרה. בזכות אתר מוביל להשוואת מחירים ניתן לחסוך הרבה יותר ממה שאתם חושבים.