אם אתם מחזיקים עסק שנשען באופן משמעותי על הפרסום הממומן ב"פייסבוק", יש מצב שאתם מבצעים טעויות קשות, זורקים כסף טוב לפח ומחמיצים הזדמנויות גדולות. למשל, טעות בולטת היא: לעשות קידום של פוסט מהדף העסקי! לצערי, הרבה מבעלי העסקים נופלים ל"מלכודת" של "פייסבוק" שמציע לנו בהתראות לקדם את הפוסט האחרון בהשקעה של עשרות שקלים. בכך אנו בעצם מבזבזים המון כסף מבלי לקבל בכלל תוצאות. כאשר פועלים על פי ההמלצה של הרשת, אנו בעצם אומרים ל"פייסבוק: "אני רוצה יותר לייקים ותגובות לפוסט", מה שנקרא בשפה של "פייסבוק" – להשיג יותר מעורבות בפוסט.
2 צפייה בגלריה
נועם כהן צדק – יועץ שיווק ופרסום
נועם כהן צדק – יועץ שיווק ופרסום
נועם כהן צדק – יועץ שיווק ופרסום
(צילום: פלג אלקלעי. )
האמנם? האם זה מה שאנחנו באמת רוצים? זה תלוי במטרת הפוסט - אם מטרת הפוסט היא לקבל תגובות ב"פייסבוק", למשל שיכתבו בתגובות: "אני רוצה את המתנה!", אז זה בסדר אני לגמרי מבין את זה... אבל אם מטרת הפוסט היא להביא באמצעותו קהל חדש לאתר או לדף הנחיתה, תגובות ופוסטים ממש לא יועילו! ועם לייקים ותגובות לא הולכים למכולת!
אז מה עושים? כדאי להכיר טוב את מגרש הפרסום ב"פייסבוק" ואם צריך כדאי אפילו לרכוש קורס בנושא. יש לעשות את הפרסום רק מממשק הפרסום ב"פייסבוק" הנקרא: מנהל המודעות. יש ליצור קמפיין לפי 3 מטרות עיקריות: קמפיין שמטרתו ליצור לידים (פניות) קמפיין שמוביל ישירות לפנייה בווטסאפ וקמפיין המרות שמוביל ישירות לאתר או לדף נחיתה. טעות נוספת היא: להתחיל ישירות עם הניסוח של המודעה – הרבה עסקים חושבים שהמסר השיווקי במודעה הוא הכי חשוב ורצים ישר לנסח את המסר השיווקי בלבד ולהעלות את המודעה לאוויר. צריך קודם להגדיר את קהל היעד האידיאלי – למי אנחנו מדברים? מי הלקוח האידיאלי שלנו? ורצוי לא להסתמך רק על קהל אחד המורכב מהגדרת המין, גיל, אזור גיאוגרפי ותחומי עניין. עדיף ליצור עוד כמה קהלים.
2 צפייה בגלריה
נועם כהן צדק – יועץ שיווק ופרסום
נועם כהן צדק – יועץ שיווק ופרסום
נועם כהן צדק – יועץ שיווק ופרסום
(צילום: פלג אלקלעי. )
אילו עוד קהלים יש וכדאי להגדיר? איך בונים את המסר השיווקי במודעה? יש חוקי משחק שעדיף להכיר לפני שנבזבז כסף וזמן. ניתן לרכוש עוד מידע בקורס אינטרנטי בנושא. רוצים לגלות מהו הטריק להורדת עלויות בפרסום הממומן בפייסבוק ולקבל עוד כלים יעילים? לפרטים נוספים על הקורס הדיגיטלי של נועם כהן צדק: פייסבוק בכפכפים לחצו כאן >> לדף העסקי של נועם כהן צדק בפייסבוק >>