תתרווחו לאחור, תהנו מהנופים הקסומים שנשקפים ממתחמי צימרים מפנקים במיוחד ביישוב חד נס. אירופה הקטנה הוא מתחם סוויטות יוקרתיות ברמת הגולן עם בריכה מחוממת, ג'קוזי פרטי, נוף לכנרת ועוד פינוקים שעוד רגע נדבר עליהם.

1 צפייה בגלריה
אירופה הקטנה
אירופה הקטנה
אירופה הקטנה
(צילום: ארנולד בר)

אם לא ביקרתם באזור רמת הגולן לאחרונה, אתם מוזמנים להנות מאזור מבודד ביותר ופרטי, כזה שאפילו מבטיח לכם סיכויי הידבקות נמוכים ביותר בנגיף הקורונה. חוששים מנגיף הקורונה? מתחם אירופה הקטנה בחד נס מציע לכם 2 סוויטות מבודדות ופרטיות לחלוטין, שם אף אחד לא יאיים על החופש שלכם. אתם מוזמנים להנות מאווירה באמת ייחודית, כזו שפוגשים בה רק בסרטים או באגדות קסומות.

מה נמצא במתחם, שאנחנו מגדירים כל כך ייחודי?

מעבר ל-2 סוויטות עם בריכה מחוממת ופרטית, תמצאו גם מיטות שיזוף, נוף להרים מרהיבים ולאזור הכנרת, ג'קוזי מבעבע ופרטי בכל צימר, פינות ישיבה עם תאורה מתחלפת, בריכות נוי קטנות, נדנדות עץ ומיטות שיזוף, פינת BBQ, מטבחים מאובזרים ועוד המון.
אין ספק, כשרוצים להתפנק על באמת, מגיעים לעיירת חד נס – שם החופש רק מתחיל ואף פעם אינו נגמר. מתחם אירופה הקטנה נמנה בין אותם מתחמי אירוח כפרי ברמת הגולן עם פינוקים שלא מפסיקים להגיע. מה תמצאו במתחם?

אפשרויות פינוק ברמת הגולן ובאזור חד נס – סוויטות

מה נמצא במתחם אירופה הקטנה? אפשרויות של צימר עם עיסוי שוודי, סוויטה עם טיפולי ספא, סוויטות בחד נס מטבחים מאובזרים קומפלט ועוד. ואם כבר מדברים על צימר עם מטבח מאובזר לבישול, בואו נדבר גם על מסעדות מומלצות בצפון.
ישנם סגנונות רבים של מסעדות טובות ברמת הגולן, כולל מסעדות אותנטיות של דגים על האש, מסעדות לבנוניות, מסעדות דרוזיות ועוד. אם אתם נמנים בין האנשים שמעדיפים לא לבשל במהלך החופשה שלכם, אתם בהחלט יכולים למצוא מענה מושלם באזור חד נס.

אירופה הקטנה – גדולה באירוח כפרי

מתחם אירופה הקטנה ישמח לכוון אתכם למסעדות הכי טובות באזור. להיכן עוד הצוות של אירופה הקטנה ישמח לכוון אתכם? לכיוון של האטרקציות הכי מומלצות ברמת הגולן. מה אתם מעדיפים? טיולי ג'יפים לנהיגה עצמית בג'יפים חדישים לגמרי?

אולי טיולי טרקטורונים ברמת הגולן?

כיף ענק, שמתאים גם למשפחות והן עבור זוגות. לאחר שאתם חוזרים מיום טיולים בצפון, בין אם אתם לנים בצימר זוגי או בצימר משפחתי, אתם תהנו מפינוק של מיטה. צימר זוגי במתחם מכיל מיטת קינג סייז מפוארת עם מצעים איכותיים, וככה גם רלוונטי לגבי סוויטה משפחתית שמכילה מיטת ענק וסידורי שינה נוספים.

צימר משפחות | צימרים זוגות | סוויטות זוגיות בצפון עם בריכה

מחפשים אחר צימר למשפחות? אולי צימרים משפחתיים עם בריכה מחוממת? מה לגבי צימר זוגי לירח הדבש? תמצאם גם צימרים לזוגות במתחם אירופה, גם צימר למשפחות עם בריכה מחוממת, גם צימרים זוגיים עם ג'קוזי ובקיצור, כל מה שצריך.
כל זה ב-2 סוויטות מפנקות במיוחד, אותן, כמובן, צריך להזמין מראש.
היות ולא מדובר במלון ענק המכיל בתוכו 7 סוויטות או יותר, יהיה עליכם להבטיח את מיקומכם. רוצים לעשות את זה וגם להנות מהנחה משמעותית? דיל צימר בהנחה אונליין – זו התשובה עבורכם. רכשו חבילת צימר בצפון לזוגות, צימרים משפחתיים ועוד – אונליין.

חוסכים בעלויות חופשה ברמת הגולן

כשאתם עושים זאת, אתם לא רק מבטיחים לעצמכם חופשה לסופ"ש הקרוב, אתם גם מוזילים עלויות. מתחם אירופה הקטנה נמנה בין מתחמי צימרים מפנקים בחד נס, שניתן להזמין אצלם דיל צימרים אונליין. לא בכל מתחם צימרים בצפון ניתן להזמין דילים אונליין, ואם כן, יהיה עליכם לוודא שהרכישה של החופשה היא מאובטחת.
דיל צימרים ברמת הגולן במתחם אירופה הקטנה מבטיח לכם הנאה שאינה נגמרת, פינוקי אמת, מחירים טובים ורכישה מאובטחת לחלוטין. אל תשכחו לארוז בגדי ים, גם אם חורף בחוץ. שדני רופ לא יאיים עליכם, אתם הולכים למתחם צימר עם בריכה מחוממת ברמת הגולן.