פיתוח אפליקציות לנייד הוא תהליך עסקי שחייב להיות מאורגן, אסטרטגי ומתוכנן לפתרון בעיה של משתמשי קצה. בעולם הדיגיטלי שאנחנו חיים בו כיום, ישנן כל כך הרבה אפליקציות מסוגים שונים שהאפליקציה שלך עלולה להתחבא מעיניהם של קהל המטרה שלך. איך מפתחים אפליקציה טובה שתגיע לכמה יותר אנשים? המשיכו לקרוא.
אם יש לכם רעיון לאפליקציה ואתם שוקלים היום לקחת קורס פיתוח אפליקציות אונליין ולפתח אפליקציה משלכם, אתם צריכים לאמוד את תוצאותיה מראש. כדי לעשות זאת, תהיו צריכים לקחת בחשבון את הנקודות הבאות לפני שתתחילו את תהליך הפיתוח:

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: RF123)

1. בחירת הפלטפורמה הנכונה
רבים וטובים דנו על בחירת הפלטפורמה הטובה ביותר. עם זאת, כאשר הבחירה מסתכמת בין iOS לבין Android, חשבו על הממשק שיתאים בצורה הכי הוליסטית וטובה עבור האפליקציה שלכם. בחירה זו תשפיע לא רק על היזמים. היא תשפיע על היקף גמישות האפליקציה.
2. בצעו מחקר שוק
לפני שאתם ניגשים לבצע משימה כלשהי, מומלץ תמיד לבצע מחקר. בניית אפליקציה אינה שונה, ביצוע מחקר שוק מעמיק מסייע לכם להשיג תובנות בעלות ערך לתרחישי השוק הנוכחי ולמתחרים. זה יעזור לכם לעקוב אחר אסטרטגיות שונות בהן השתמשו המתחרים שלכם. תוכלו ללמוד משגיאות המתחרים ולחשוב על תוכנית טובה יותר. אתם יכולים גם לשאול את קהל היעד שלכם מה הם רוצים ולהעריך את הדרישה שלו אל מול התוכניות שלכם.
3. הבינו את הצרכים של המשתמשים שלכם
פיתוח אפליקציות מבלי לדעת ולהכיר את קהל היעד שלכם, זו ירייה באפלה. זה הכרחי להכיר את הצורך של הלקוחות שלכם שכן ההצלחה של האפליקציה שלכם תלויה אך ורק בהם. האפליקציה שלכם לא תגיע טלפונים של המשתמשים אם היא לא פותרת את הבעיה שלהם או מוסיפה ערך. שמיעת פידבקים מלקוחות תמיד עוזרת. שמעו את הדעות של הלקוחות שלכם ולמדו מה הם מחפשים. התאימו את היעדים שלכם לדרישות המשתמשים וכך לא יהיה שום דבר שיעצור אתכם.
4. הצדיקו את פיתוח האפליקציה
זה עשוי להיראות כמו התשאול הכי פחות תובעני. עם זאת, חשוב מאוד שהמפתחים ידעו מה המטרה של האפליקציה לפני שהם מתחילים לפתח אותה. הגדרת הבדלים בין האתר לבין היצע האפליקציות חשובה. חייבת להיות בהירות אסטרטגית באיזו ייחוד תציעו את השירותים באמצעות אפליקציה מאשר האתר. זה קריטי שיש חזון נלהב ליצור אפליקציה. בנוסף, זה חייב להתאים ליעדים העסקיים ולאופן שבו האפליקציה תשיג את אותה פעולה.
5. בדקו שהאפליקציה שלכם מורכבת מכל התכונות החשובות ביותר
זה חיוני לבדוק את האפליקציה לפני שהיא יוצאת לשוק. זה מאפשר לך להבין את מהות האפליקציה בצורה מדויקת. שימו לב שבסופו של תהליך פיתוח אפליקציות שלכם, האפליקציה עונה על השאלות המשמעותיות האלו:
איזו בעיה האפליקציה שלך פותרת?
באיזה תהליך המשתמשים שלך ישתמשו כדי לפתור את הבעיה?
מה הדבר ההוא שהופך את האפליקציה שלך לחובה?
מהי התכונה המשמעותית ביותר באפליקציה שלך?
אילו תכונות חייבים להיות באפליקציה שלך?
אילו תכונות כדאי לתעדף?
6. בדקו מה הדרכים להרוויח מהאפליקציה
לפני שאתם מתחילים ללמוד קורס פיתוח אפליקציות אונליין ומתחילים לפתח אפליקציה, בררו מהן הדרים לייצר רווח מהאפליקציה שלכם. יש כמה אסטרטגיות כמו פרסומות פרטיות בתוך היישום שלך כדי להתחיל להרוויח על בסיס תשלום לקליק או תשלום לפי צפייה. עליכם לחשוב גם האם תחייבו את המשתמשים על הורדת האפליקציה או שתשלבו אסטרטגיית רגישה מתוך האפליקציה. ישנן דרכים נוספות להשאיר את האפליקציה חינמית לחלוטין ולהתחיל להרוויח כשהיישום מציג 1000 התקנות ושירותי מודעות באנר בחינם יתחילו לפעול.