חדרה אמנם אינה גדולה ועמוסה כמו תל אביב או רמת גן, אך זו עיר שהולכת ומתפתחת עם השנים. עיריית חדרה מעוניינת לפתח את העיר עד כמה שניתן, ולכן היא מעודדת את תושביה וגם את הבאים מבחוץ לרכוש קרקע להשקעה בחדרה. המטרה היא בסופו של דבר להפוך את חדרה לעיר מרכזית ותוססת אשר תמשוך אליה צעירים. אם גם אתם רוצים לקחת חלק בפיתוחה של העיר, זה הזמן לרכוש קרקע בחדרה.
1 צפייה בגלריה
אילוטסרציה
אילוטסרציה
אילוטסרציה
(צילום: pixabay)
מדוע כדאי להשקיע בחדרה?
יש לכם הון מסוים בחשבון שלכם ששוכב אצלכם כבר הרבה זמן? חושבים למצוא קרקע להשקעה בחדרה ולהשקיע בה את כספכם? אלה כמה מבין היתרונות שתוכלו לזכות בהם אם תבחרו לעשות זאת:
• חדרה הפכה לציר תנועה מרכזי לכל מי שמבקש להגיע לצפון או לדרום. כך שההשקעה בקרקע יכולה להניב בסופו של דבר נכס מסחרי.
• עיריית חדרה אישרה סכום של כ-8 מיליון שקלים לפיתוח העיר. כך שמי שמשקיע בקרקע בעיר הזאת, יודע שהוא יוכל להרוויח ממנה לעתיד לבוא.
• כאמור, מטרתה של העירייה היא להשקיע בחדרה ולהפוך אותה לעיר מרכזית. לפיכך, מי שבוחר להשקיע בה עכשיו, יכול לעשות זאת במחירים משתלמים ולזכות בתשואה נאה בהמשך.
• רכישת הקרקע בחדרה נכון להיום משתלמת ומאפשרת לחסוך בהוצאות עבור מס הרכישה.
• חדרה היא עיר שנמצאת על יד הים. עיריית חדרה משקיעה רבות בטיילת, בחופי הרחצה ובבניית מלונות ובתי הארחה חדשים באזור. מסיבה זו, כדאי לבחון קרקעות המוצעות לכם על יד הים.

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים קרקע להשקעה?

רכישת קרקע בחדרה היא השקעה משתלמת מסוג השקעות קטנות שרבים מחפשים. עם זאת, ישנם כמה דברים שחשוב לבדוק לפני שחותמים על חוזה הרכישה. לדוגמה, אחד הדברים המשמעותיים ביותר הוא בדיקת הקרקע עצמה. יש צורך לבדוק את סטטוס המתאר של הקרקע הזו ולבחון אם היא נועדה לפיתוח עירוני. כמו כן, מומלץ לבדוק את המיקום של הקרקע – האם היא נמצאת ליד כביש ראשי, מרכז מסחרי או מוסדות חינוך?
דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא המחיר. זה נכון שהקרקעות בחדרה מוצעות במחירים משתלמים, אך אתם מעוניינים להגיע לעסקה המשתלמת ביותר. מסיבה זו, כדאי להפחית את מחיר ההשקעה שלכם (כלומר המחיר של הקרקע בתוספת ערך היטלי הההשבחה והפיתוח) ממחיר קרקע דומה הנמצאת בסמיכות ואשר הופשרה לבנייה. לאחר מכן, יש לחלק במספר השנים עד שיינתן אישור בנייה.
דבר שלישי, השקעה בקרקע אינה מיועדת למי שרוצה לקבל רווחים מיידיים כאן ועכשיו, אלא יותר להשקעה לטווח הארוך. פעמים רבות, מפירות ההשקעה נהנים יותר הילדים והנכדים, שכן לוקח זמן עד להפשרת הקרקע לבנייה ועד שייבנה עליה מבנה או מרכז כלשהו.

איך בוחרים את החברה המשווקת את הקרקע?

אחד הפרמטרים החשובים יותר להצלחת העסקה הוא בחירת החברה הנכונה שתוכל להנחות אתכם החל מהשלב הראשוני של חיפוש הקרקע והתאמתה לרוכש, ועד לשלב החתימה על החוזה. חברה מקצועית שמה בצד את האינטרסים שלה, ופועלת בהתאם לאינטרסטים האישיים שלכם. היא רואה בהצלחתכם את הצלחתה, ולכן חשוב לה להתאים לכם את הנכס הנכון. נוסף על כך, חשוב לבחור בחברה המתמחה בפיתוח ושיווק קרקעות נדל"ן לצורך השבחה, על מנת שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות.
מעוניינים לבצע את רכישת הקרקע הראשונה שלכם ולא יודעים איך להתחיל? הכירו את חברת א.ב מוראנו, חברה מקצועית המתמחה בקרקעות נדל"ן להשקעה, בתחומי פיתוח, שיווק ואיתור הקרקעות המתאימות עבור הלקוחות שלה. הצוות המיומן של החברה מציע לכם ליווי מקצועי עד הסוף, כדי שתצאו נשכרים מהעסקה הבאה שלכם.
א.ב מוראנו - קרקעות למכירה
שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133
03-9499669
abmoreno.co.il