איים רבים שבהם אפשר לבחור בין שופינג, מסעדות, חיי לילה ומגוון אטרקציות. אסף חילו מספר לכם מה כל כך מיוחד באיי סיישל, כמה החופשה יכולה לעלות. ובכלל, איך טסים לסיישל אחרי הקורונה? הכל כאן.
אסף חילו מכיר לכם את איי סיישל נעים להכיר: מדינת האיים סיישל היא מדינה המתבססת על תיירות יוקרה. האוכלוסיה בה היא פחות מ100 אלף תושבים כאשר יש בה 115 איים, ביניהם 33 פעילים ומאוכלסים. מהם האיים הכי נפוצים?
  • האי הכי נפוץ הוא האי מאהה בו יש פעילות מרכזית רבה. באי קיימת גם עיר הבירה של סיישל ויקטוריה והוא פוץ בפעילויות ספורט ימי, בחנויות, בגנים בוטניים וחופים רבים ומפנקים.
  • אם דיג הוא הבילוי העדיף עליכם, האי 'לה דיג' הוא האי בשבילכם. אסף חילו מספר שהתנועה באי נעשית עם אופניים ועם עגלות. מדובר באי שיש בו חופי סלעי גרניט מהיפים בעולם, מה שמבטיח לכם חוויה ייחודית ונדירה.
  • האי אלדברה הוא אי האלמוגים הכי גדול בעולם כולו. האי לא ממוסחר ומבוצע בו שימור החי ושימור הצומח כבר אלפי שנים.
  • פראלין הוא אי הצמוד אל שמורת אל דה מאי. שמורה זאת ידועה בזכות עצי הקוקו דה מר ושומרת בתוכה אטרקציות נוספות ומרתקות.
1 צפייה בגלריה
אסף חילו
אסף חילו
אסף חילו
(צילום: freepik)
אסף חילו מספר על איי סיישל, קורונה, וחופשה אטרקטיבית היות ואיי סיישל היא מדינת איים מנותקת כמעט ולא הרגישו בה את מגפת הקורונה. אסף חילו מציין כי "איי סיישל היא מדינה ירוקה, אך תמיד חשוב לקחת משנה זהירות". באיי סיישל בכל תקופת הקורונה היו פחות מ-180 מקרים. בכל המקרים רוב החולים החלימו ולא היה אפילו נפטר אחד. כך שסיישל נחשבת בתקופת הקורונה ולאחריה כיעד בטוח. יחד עם זאת, אסף חילו כן מזכיר לוודא במשרד הבריאות מה קורה לפני שאתם נוסעים. למרות שאיי סיישל נחשבת ליעד בטוח, ומדינה ירוקה. מהן הפעילויות שתוכלו לעשות באיי סיישל? למרות שהשטח היבשתי של איי סיישל הוא אך ורק 460 קמ"ר, היא מרובת פעילויות ומושכת תיירים אמידים מכל העולם. כשמדברים על אטרקציות באיי סיישל, ישר חושבים על החופים הקסומים. מסע בצלילה באלדברה, טיפוס על קירות מסע בתוך הג'ונגל. טיול בעיר הבירה ויקטוריה, וגם מסע שופינג מהנה. מדובר באוויר קסומה עם מזג אוויר מושלם בכל השנה. יחד עם זאת, על מנת לשהות במלונות הטובים באיי סיישל יש להשקיע לא מעט כסף. סיישל היא לא זולה, אם מחפשים היטב אפשר למצוא גם מבצעים, או מלונות יחסית זולים. אך ההמלצה הכי טובה היא לסגור חצי פנסיון במלון היות והאוכל הוא ברמה גבוהה מאד. אם במסעדות אתם מתעניינים ובחיי לילה, רוב המסעדות ובתי הקפה נחשבים ברמה גבוהה מאד על פי מבקרי המסעדות.
חולמים על סיישל? כמה זה יעלה לכם לפני שהעולם השתנה בגלל מגפת הקורונה טיסה לסיישל היתה לנפשים אמידים במיוחד. אך לאחר תקופת הקורונה, ישנן חבילות נופש שיהיו מתאימות גם לאוכלוסיה רחבה יותר מבחינה כלכלית. לא מעט טיסות מהארץ לאיי סיישל לעד 6 לילות יכולות להתחיל גם מ1500 דולר לילדים עד גיל 12. בנוסף, החל מ1900 דולר לאדם בגיר וגם חבילות זולות יותר הנעות בין 200 ל400 דולר לאדם. המחירים כמובן משתנים בהתאם לתקופות, בהתאם לביקוש. וכאשר מדובר על תקופות חגים המחירים עולים משמעותית. המחיר היקר ביותר לחופשה באיי סיישל יכול להגיע לעשרות אלפי דולרים. זו אחת הסיבות שתיירות איי סיישל נחשבת לתיירות יוקרה מאד נפוצה.
חופשה בישראל, או באיי סיישל, מה עדיף? תקופת הקורונה הביאה איתה גם לא מעט תיירות פנים מחודשת. מהרגע שהשמיים נסגרו, אוכלוסיית הנופשים הישראליים החלה לחפש חלופות פנימיות. כך אפילו כפר סבא הפכה ליעד תיירותי או רעננה ונהריה הפכו להיות ערי נופש. בתוך הערים הידועות כמו אילת, ים המלח, תל אביב כמובן ואשקלון. כך נוספו עוד ערים לרשימה, הצימרים בצפון ראו עליה משמעותית בגידול הלקוחות. והאטרקציות הישראליות קיבלו תנופה שלא צפו אותה. כשחושבים על כך, זה בסך הכל הגיוני. ברגעים שבהם הוכרחנו לשבת בבית לא מעט זמן. ברגע שקיבלנו 'פס' לנשום אוויר הדבר הראשון שאנשים רצו לעשות הוא לצאת לחופשה. וכשחוץ לארץ הוא לא אופציה, ישראל היא אופציה נהדרת. אחרי הכל, אנחנו כבר פה, ויש לנו ארץ נהדרת ומתויירת. אסף חילו הוא מומחה תיירות מקומי ובינלאומי המתמחה בהרכבת החופשה המושלמת בשבילכם בארץ ובחו"ל. אין כמעט דבר שאסף חילו לא יודע הקשור לתיירות פנים ותיירות חו"ל. ותוכלו לקבל ממנו תשובה מדויקת לכל שאלה. עם אמונה שלמה בשקיפות ובאהבה לאדם ולתיירות, עם אסף חילו תוכלו לצאת לחופשה שתמיד חלמתם עליה. צרו קשר כבר עכשיו לקבלת יעדי טיול מותאמים והמלצות.