ד"ר דנון הגיע למרכז הרפואי הלל יפה מבית חולים כרמל בחיפה, שם שימש כרופא בכיר וכמנהל המרפאה לאלקטרופיזיולוגיה במחלקה הקרדיולוגית. הוא בוגר בהצטיינות של לימודי רפואה מהפקולטה לרפואה בטכניון בחיפה, וביצע הן סטאז' והן התמחות ברפואה פנימית וברפואת לב בבית חולים כרמל בחיפה. בין ההתמחויות ביצע מחקר במסגרת תואר שלישי במחלקה לפיזיולוגיה בפקולטה לרפואה של הטכניון בחיפה, תואר אותו סיים בהצטיינות.
1 צפייה בגלריה
ד"ר אסף דנון | צילום: דוברות הלל יפה
ד"ר אסף דנון | צילום: דוברות הלל יפה
ד"ר אסף דנון | צילום: דוברות הלל יפה
במהלך השנים 2012- 2014 השתלם ד"ר דנון בתחום בעיות חשמל והולכה של הלב במכון למדעים של אוניברסיטת טורנטו בקנדה. בעל תואר מרצה מטעם הפקולטה לרפואה, הטכניון. משנת 2003 ועד היום הוא מלמד בפקולטה לרפואה בקורס לפיזיולוגיה ובקורס לקרדיולוגיה.
היחידה לאלקטרופיזולוגיה שהוא עומד בראשותה, פעלה עד כה במתכונת של מרפאה כחלק ממערך השירותים במכון הלב. היחידה עוסקת בתחומים כגון: טיפול ואבחון בהפרעות קצב, בדיקות אלקטרופיזיולוגיות הכוללות מיפוי תלת מימדי ואבלציות, השתלות של כל סוגי קוצבי הלב הקיימים, בדיקות הולטר אק"ג ומרפאה להפרעות קצב תורשתיות כולל אבחון גנטי במקרה הצורך.
ד"ר אסף דנון, מציין כי בית החולים רכש לאחרונה את הציוד המתקדם מסוגו בעולם בתחום הטיפול הפולשני בבעיות חשמל. ציוד זה משולב בידע אותו מביא ד"ר דנון – יאפשר לקבל טיפול ברמה הגבוהה ביותר, אשר קודם לכן היה צריך לבצע במקומות אחרים.
בין שאיפותיו ליחידה: שיפור השירות להפרעות קצב החל ממרפאה שתתקיים במסגרת בית החולים, וכן בהכנסת כלל הפעולות הקיימות כיום באלקטרופיזיולוגיה (כולל בדיקות ומיפויי לב בשיטות מתקדמות וצריבות) . כמו כן התחלנו בייעוצים במסגרת המרפאה למחלות לב תורשתיות ובירור גנטי. בירור זה מתאים למטופלים שלהם חשד למחלת לב תורשתית או כאילה שלהם קרוב משפחה שמת באופן פתאומי ולא מוסבר.
פרופ' אריאל רוגין, מנהל המערך, בעצמו רכש "טרי" יחסית למערך הלב, מקדם בברכה את בואו של ד"ר דנון, ומציין כי לאור הפעילות הגדלה והולכת במערך הלב ועם הרחבת המחלקה בשנה הקרובה, מבחינת ציוד מתקדם ושיפור התנאים הפיזיים, גם יגדלו השירותים אשר יינתנו הן ביחידה לאקטרופיזיולוגיה והן בשירותים נוספים. ד"ר דנון יעזור לפתח תחום בעיות הטיפול בבעיות חשמל של שריר הלב ויוסיף נידבך חשוב בבניית מערך לב, אשר ייתן מענה שלם ומקיף למטופלים המתגוררים בסביבה.