בתיכון "מדעים ויהדות" בחדרה השיקו פרויקט אופטימי לכבוד חודש שבט, אליו התגייס גם השחקן יהודה לוי.
1 צפייה בגלריה
יהודה לוי
יהודה לוי
יהודה לוי
(צילום: יהודה לוי)
במסגרת הפרויקט שולחים התלמידים, ההורים ואנשי הצוות סרטונים עם בשורות אופטימיות לקבוצת הווטאספ שהוקמה לשם כך: "שנתבשר בבשורות טובות", ראשי התיבות של חודש "שבט".
קראו גם:
למעלה מ-50 תלמידים ומורים כבר שלחו סרטונים לקבוצה. הסרטון הראשון בקבוצה נשלח על ידי השחקן והזמר יהודה לוי, שהוא ידיד בית הספר ומקורב למנכ"ל רשת "מדעים ויהדות", הרב בן ציון נורדמן.
בסרטון פונה לוי לתלמידי בית הספר ומברך אותם לכבוד חודש שבט בבשורות טובות, בריאות איתנה והמון הצלחה, ומסיים במילים: "שתמשיכו לחייך ולזרוח".
מנהלת בית הספר, חגית אביר, הסבירה שהרעיון נולד בין היתר על מנת להעצים את התלמידים בתקופה המאתגרת של הסגר והקורונה: "ומנגד, זה גם ט"ו בשבט, וחודש שבט מתאפיין בבשורות טובות", הסבירה.
"הרכזת החברתית, גלית דניאל, ואני חשבנו איך ניתן לעודד את התלמידים, ואיך למצוא דרך להפגיש אותם אחד עם השני, וגם עם הצוות החינוכי כשרק אמצעים וירטואליים לרשותנו. בהמשך נערוך את כל הסרטונים לסרטון אחד גדול, ונפיץ אותו לכולם".
מנכ"ל רשת "מדעים ויהדות", הרב בן ציון נורדמן, הסביר את החשיבה מאחורי הסרטונים החיוביים: "אנחנו מאמינים שהמחשבה יוצרת מציאות, והמילים בוראות עשייה אמיתית. כך, ברגע שהתלמידים מברכים ומבשרים בשורה טובה, אנחנו רואים שזה יוצר מציאות יותר טובה.
"הרעיון הוא שכמה שיותר הסתכלות אופטימית, כמה שיותר מילים טובות שיש בחלל האוויר, וכמה שיותר מחשבות חיובית יוצרים מציאות יותר טובה ויותר בריאה".