1 צפייה בגלריה
רוכב כנגד הכיוון | צילום מסך
רוכב כנגד הכיוון | צילום מסך
רוכב כנגד הכיוון | צילום מסך
בשעות הערב, כשאלפים מתושבי חדרה יושבים בביתם וצופים במונדיאל, זהו זמן פרנסה מצויין לשליחי הפיצה והמזון המהיר הרוכבים על קטנועים.
אז מה העניין? לעיתים לחץ העבודה גורם לאותם שליחים לעבור עברות תנועה חמורות, אשר מסכנות את חייהם וגם חיי אחרים שנוהגים כחוק.
כך קרה לפני מספר ימים (20.6) כאשר שליח פיצה תועד שהוא נוסע כנגד הכיוון, באחד מהרחובות הראשיים והסואנים בחדרה - רחוב הנשיא, בשעת לילה. בכך, הוא אמנם קיצר את דרכו חזרה לפיצרייה, אך סיכן את חייו בשביל עוד משלוח פיצה. יש לציין כי הכביש היה ריק יחסית בגלל השעה, אבל זה כמובן לא אמור לתת לגיטימציה לעבירה על החוק.
ש' שהיה עד למקרה ומצלמת הרכב שלו שפעלה צילמה את השליח, מספר: "הגעתי לרחוב הנשיא, כדי לאסוף את אשתי. חניתי בצד הרחוב ותוך כדי שאני ממתין לה, עובר מולי שליח על קטנוע הנוסע כנגד הכיוון.
"המצלמה המותקנת ברכב אמנם תיעדה את הנסיעה מולי, אך אני מיד סובבתי את הראש לראות לאן הוא ממשיך וראיתי אותו נעצר בפיצרייה הסמוכה.
"זו לא פעם ראשונה שאני נתקל בעיר בעברות של רוכבי קטנועים וגם טרקטורונים הנוסעים בלב העיר ומסכנים את חייהם וחיי אחרים, המשטרה צריכה לנסות לשים לזה סוף".