הוא זעיר, קומפקטי ומכיל את הטכנולוגיה המתקדמת ופורצת הדרך בתחום מכשירי השמיעה. חברת גל מכשירי שמיעה החלה לשווק את מכשיר השמיעה של היצרן Hansaton גרמניה בעל טכנולוגיה מהפכנית XC PRO .
ייחודו של מכשיר השמיעה החדשני של חברת Hansaton הוא בגודלו הקטן וכמעט בלתי נראה, כמו גם במגוון היכולות יוצאות הדופן ובהם: יכולת כיוון עצמאית על ידי המשתמש, יכולת זיהוי דיבור אקטיבית אוטומטית, שמיעה היקפית, זיהוי סביבה אוטונומי, יכולת איזון אוטומטית של רעשי הסביבה מול דיבור, אפשרות כיוון עתידי, חיבור ישיר לטלוויזיה ולטלפון חכם, שליטה במכשיר השמיעה באמצעות אפליקציה בטלפון, 20 ערוצי שמיעה, יכולת טכנולוגית לטיפול בטיניטוס ועמידות לרטיבות.
2 צפייה בגלריה
גל מכשירי שמיעה
גל מכשירי שמיעה
גל מכשירי שמיעה
(צילום י.ח.צ)
ללכת עם ולהרגיש בלי
בשנים האחרונות תחום מכשירי השמיעה עבר שינוי ענק ומתקדם, הן בצד האסתטי והן בצד הטכנולוגי. לא עוד מכשירי שמיעה גדולים ומסורבלים, אלא קטנים, עדינים ובלתי נראים, כך שאף אחד לא יודע שאתם נעזרים במכשיר שמיעה. גם מבחינה טכנולוגית מכשירי השמיעה מאפשרים היום טווח רחב של ערוצים, אשר למעשה משפר את הקול העובר בצורה טבעית ואיכותית. המסננים החדשים משתנים אוטומטית בהתאם לסביבה בה אתם נמצאים ואפילו מתחברים לטלפון הסלולרי ולטלוויזיה באמצעות אפליקציה ייעודית שהופכת את ההתנהלות היום יומית לנוחה מאוד.
בניגוד למכשירי השמיעה הגדולים שמכבידים על האוזן ועשויים לגרום לאי נוחות גם פיזית וגם אסתטית, כאן מדובר במהפכה של ממש, שממזערת את מיטב הטכנולוגיה לכדי מכשיר זעיר, בלתי נראה ולא מורגש.
"ירידה בשמיעה גורמת סבל רב, מקשה על תקשורת בינאישית, על תפקוד בעבודה ובסביבות חברתיות נוספות, פוגעת בתחושת הבטחון שלכם ויכולה להגיע עד לבידוד חברתי ובשל כך, גם לדיכאון", מסבירים המומחים של גל מכשירי שמיעה, "היום, עם מכשירי השמיעה המתקדמים ניתן להתאים פתרון איכותי ואסתטי ולא לחכות לרגע בו השמיעה תידרדר עוד יותר".
מתקדמים לדור הבא
שוק מכשירי השמיעה מגוון וניתן למצוא פתרונות רבים, אך לאיכות החיים שלכם אין תחליף. הבחירה במכשיר שמיעה מתקדם תהפוך את החיים שלכם לבריאים ונוחים ללא צורך בהתעסקויות מיותרות. חברת גל מכשירי שמיעה חרטה על דגלה להביא עבור לקוחותיה את הפתרונות הטובים והמתקדמים ביותר ובמחירים נוחים. אין צורך לפנות לקופות החולים על מנת לקבל הסדר, מאחר וההסדרים ניתנים כבר בסניפי החברה, במחירים שמתחילים מ – 6000 שח למכשיר השמיעה הטוב בעולם שישפר את איכות החיים שלכם באופן מיידי.
חברת גל מכשירי שמיעה הוקמה ב- 1981 ומתמחה בייצור, שיווק ושירות של מכשירי שמיעה מהמתקדמים בעולם. לקוחות החברה נהנים מפריסה ארצית, ממעבדת השירות למכשירי שמיעה המתקדמת ביותר בישראל ואפשרות ליהנות משירותי החברה הן במרפאות החברה והן בבית הלקוח.
בין השירותים:
יעוץ למכשיר שמיעה
בדיקות שמיעה - גל מכשירי שמיעה היא גם הספק הראשי של קופת חולים כללית במחוז ירושלים לבדיקות שמיעה וזמינות לקביעת תור לבדיקת שמיעה היא זמינות גבוהה. בנוסף מבצעים במרפאות החברה בדיקות שמיעה פרטיות בתשלום לכל שאר חברי קופות החולים (מכבי, מאוחדת, לאומית) בזמינות קביעת תור גבוהה מאוד.
שירות למכשירי שמיעה,
טיפול בטיניטוס (ציפצופים באוזניים), סוללות,
אטמים נגד מים או רעש - ניתן לרכוש גם אטמי אוזניים לכל צורך, אטמים נגד רעש, אטמים נגד מים למבוגרים ולילדים, אטמים למוזיקאים עם פילטרים מיוחדים ועוד.
2 צפייה בגלריה
גל מכשירי שמיעה
גל מכשירי שמיעה
גל מכשירי שמיעה
(צילום י.ח.צ)
בסניף ירושלים נמצאת גם מעבדה משוכללת של החברה שמספקת שרות לכלל לקוחות החברה.
לאתר החברה – www.gal-ear.co.il
סניף ירושלים – אגריפס 40, מרכז העיר, בניין מכבי, א' – ה', 9:00 – 17:00
סניף רעננה – אחוזה 98, מרכז אלרם, א' – ה', 9:00 – 17:00
סניף תל אביב – זמנהוף 32, א' – ה', 9:00 – 17:00
טלפון למומחים 0723340240