רוצים לשדרג את החלל? "להלביש" את הבית? בוילונות חריש, חנות הבוטיק החדשה שנפתחה בחריש ומתמחה ביבוא והתאמה אישית של וילונות, מחכה לכם מגוון חסר תקדים של מיטב התוצרת האירופאית.
"לוילון יש תפקיד חשוב", מסביר אלון עמר, שלאחר 27 שנות התמקצעות בתחום בארצות הברית, עשה עליה לישראל ופתח בחריש את אולם התצוגה "מעבר למראה האסתטי שהוילונות מספקים לבית ומאפשרים לנו להגדיר ולעצב מחדש כל חדר או חלל, הרי שבמדינת ישראל שטופת השמש, הוילונות מאפשרים לנו ליצור הצללה ולשמור על טמפרטורה נעימה בבית, תוך חיסכון באמצעים זוללי אנרגיה".
3 צפייה בגלריה
וילונות חריש. יח"צ
וילונות חריש. יח"צ
וילונות חריש. יח"צ
מוילון רומאי ועד לתרסי ונציאני
בין אם בחירה בוילון רומאי הנחשב לבחירה פופולארית בשל המראה הנקי ובין אם תריס ונציאני מחומר טבעי כמו עץ או אלומיניום, המבחר הוא אינסופי. לצד בדים עשירים מאירופה בצבעים עדינים המשרים תחושה של שלווה ניתן למצוא גם פתרונות הצללה והאפלה מתקדמים המספקים מראה מודרני ומתכתבים עם אורח החיים העכשווי. לצד היבוא מאירופה וילונות חריש הם המשווקים המורשים של חברת DOMUS, החברה המובילה בישראל בוילונות מבד ופתרונות הצללה לבתים או משרדים. באולם התצוגה תוכלו להרשם ממגוון רחב של תריסים ונציאנים מאלומיניום או עץ, וילונות זברה, וילונות דואט, וילונות גלילה ועוד.
3 צפייה בגלריה
וילונות חריש. יח"צ
וילונות חריש. יח"צ
וילונות חריש. יח"צ
3 צפייה בגלריה
וילונות חריש. יח"צ
וילונות חריש. יח"צ
וילונות חריש. יח"צ
הוילונות של היום עשו דרך ארוכה הן מבחינת החומרים והאפשרויות והן מבחינת העיצוב והם מספקים גם את המענה הפרקטי והנוח לתחזוקה, בין אם בבדים דוחי אבק או כאלה שניתן להסיר ולנקות בקלות.
"בית ללא וילונות נותן תחושה של בית לא גמור. הוילון מספק את הטאץ' האחרון במלאכת העיצוב, זה שמעשיר את המראה, יוצר את האווירה הרצויה ומייצר מסגרת לא רק לחלון, אלא לכל החלל", אומר אלון.
לצד אלו, תוכלו למצוא בוילונות חריש גם טפטים, שבהחלט עשו חזרה לאופנה והם מאפשרים לנו אפשרויות עיצוב רחבות, בין אם בסלון, חדר השינה, חדרי הילדים ואפילו בחדרי הרחצה. ניתן למצוא טפטים מנייר, וייניל או חומרים טבעים יותר כמו בד, משי ואפילו סיבי עץ. לחבילה שלמה של הלבשת הבית, מחכים לכם גם פרקטים במגוון גדול של סוגי עץ, כדוגמת אלון, מהגוני או אגוז, בשלל צבעים וגימורים.
וילונות חריש, דרך ארץ 47, חריש. 04-6651144. https://vilonotharish.co.il/