יחסיהם של זוג נשוי מהאזור, שמיסד את הקשר רק לפני כחצי שנה, עלו לאחרונה על שירטון אחרי שהבעל הרגיש כי יחסה של האישה משתנה לרעה. תלונותיו וחשדו כי יש לה מאהב, נתקלו בהכחשה גורפת. האיש לא האמין לה והחליט לעקוב אחריה. הוא אכן גילה כי אין לה מאהב, יש לה מאהבת. הוא סרב לסלוח והדרך לגירושין הייתה בלתי נמנעת.
2 צפייה בגלריה
הבעל טען שאשתו השתנתה
הבעל טען שאשתו השתנתה
הבעל טען שאשתו השתנתה
(צילום המחשה: Shutterstock)
לפני שהשניים נישאו הם היו מושא לקנאה בקרב חבריהם, שהגדירו אותם כ"מגנט של זוגיות". אלא שמאז החתונה התלונן הבעל כי האישה מתנהגת כלפיו בעויינות ושינתה את כל התנהגותה. "כשהיינו חברים היא היתה מקסימה ואהבנו מאוד זה את זו", הוא סיפר לעורכת הדין זהר רון, אליה הגיע. "אחרי שנישאנו היא הפכה ל'אויבת'".
לדבריו, "היא כל הזמן אמרה לי שהיא עייפה והסכימה להיפגש רק עם חברות ומשפחתה. הרגשתי שהיא ממש קרה ומרוחקת. כבר בירח הדבש הרגשתי שההתלהבות שלה ממני פחתה משמעותית. לאחר ירח הדבש היא לא הסכימה לקיים יחסי מין, כל פעם בתירוץ אחר.
"בזמן האחרון היא הטיחה בי: 'אני לא נמשכת אלייך ופשוט לא בא לי. אתה מתנהג כמו חיה מיוחמת ואני לא בנויה לזה. אפילו הריח שלך דוחה אותי. אני מסתכלת על איך שאתה אוכל ונגעלת'. בשלב הזה התחלתי לחשוב שיש לה מאהב, אבל היא הכחישה והציעה לי לשלוח אותה לעשות בדיקת פוליגרף".
אחרי שהאישה המשיכה לדחות את חיזוריו גם בשבוע שאחרי, החליט האיש לעקוב אחריה ולנסות לגלות עם מי היא באמת נפגשת. לתדהמתו, התברר לו כי היא נפגשה עם חברתה הטובה, מתגפפת ומתנשקת איתה בצורה שלא משאירה מקום לדמיון. הוא יצא מהמחבוא ואמר לשתיהן: "ראיתי הכל, מה קורה פה?".
בשלב זה התוודתה האישה על אהבתה לחברתה והודתה כי היא מקיימת איתה רומן. היא הסבירה לו כי אין לו מה לכעוס כיוון שמעשיה לא נחשבים בגידה ועליו לקבל ולהכיל את הרומן שלה. "זה לא שאני בוגדת בך עם גבר אחר", היא ציינה בפני בעלה ההמום. "אין לך מה לקנא או להתעצבן".
אלא שהאיש סרב לקבל את ההסבר או את הקשר הרומנטי של אשתו עם חברתה, והבין מדוע אשתו לא נמשכת אליו. אחרי שהצדדים לא הצליחו להגיע להבנה הוחלט כי אין מנוס מגירושין.
2 צפייה בגלריה
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
(צילום: יח"צ)
עו"ד רון, בגידה או לא?
"האיש לא טעה. מדובר בבגידה לכל דבר, גם פיזית וגם באמון. הוא סבל מיחס מחפיר שנמשך חודשים ארוכים ולא היה מודע לכך שאשתו מצמיחה לו קרניים. החשיפה פוצצה את השקר שבו חיו והובילה לגירושין בהסכמה, למרות שהאישה רצתה להמשיך וליהנות מכל העולמות. במצב כזה עדיף לפרק את החבילה מאשר לחיות בסבל מתמשך".