שר החינוך יואב גלנט בישר לראש העירייה צביקה גנדלמן, כי חדרה נבחרה להיות אחת משתי ערים בישראל שיקבלו אישור לפתוח ארבעה גנים מכילים. חדרה נבחרה יחד עם ירושלים מבין 50 רשויות שהגישו מועמדות.
1 צפייה בגלריה
חוזרים לבית הספר
חוזרים לבית הספר
(צילום המחשה: shutterstock)
חדרה מפעילה זו השנה השלישית בית ספר מכיל בהצלחה רבה והייתה מראשונות הערים בארץ שנבחרו להתנסות בפיילוט של פתיחת בית ספר מכיל שבו לומדים ביחד תלמידים עם ובלי צרכים מיוחדים. לבית הספר יש ביקוש גדול ושביעות רצון מאוד גבוהה הן של ההורים מקרב משרד החינוך.
קראו גם:
מבנה הקבע של בית הספר המכיל אמור להיות בשכונת דניה, ושם גם נמצאים ארבעת הגנים החדשים שיהפכו להיות גנים מכילים, ולמעשה יזינו את בית הספר. עמותת "אינקלו" ממשיכה ללוות את העירייה בהפעלת בית הספר הקיים וכך יהיה גם בהפעלת הגנים.
העובדה שחדרה ממשיכה להיות מובילה ארצית בתחום החינוך המכליל היא כתוצאה מתפיסתו של ראש העיר, הרואה בילדים עם צרכים מיוחדים חלק אינטגרלי מהקהילה החינוכית, ולא בכדי העיר מובילה בתחום, כמו גם בתחום בתי הספר לילדים עם מוגבלויות. הגנים המכילים שאושרו כעת הם עוד צעד מבין שורה של צעדים למתן מענה לילדים עם צרכים שונים, על פי התפיסה שרואה בכל ילד עולם ומלואו.
לכל העדכונים – חדשות חדרה