למה חדרה?
"נולדתי וגדלתי בחדרה, ופרט לכמה שנים שבהן גרתי ביישוב שקד בצפון השומרון, כל החיים שלי הם סביב חדרה. לדעתי, זאת עיר מושלמת מבחינת המיקום, האנשים, הפיתוח שלה, ולא הייתי עובר לשום עיר אחרת. הרבה אומרים לי תעבור למרכז, שם העסק שלך יתפוס יותר, אבל אני לא מתחבר לזה, כי אני אוהב את האופי של חדרה ואת האנשים ואת הקהילה, שבה כולם מכירים את כולם ויש לנו כאן הכול מהכול"
1 צפייה בגלריה
סהר שמש
סהר שמש
סהר שמש
(צילום: אלעד גרשגורן)
משהו מיוחד שקרה לך?
"לפני בערך שלוש שנים, ידידה שלי לימדה אותי לעשות לה לק ג'ל, וזרמתי בכיף ועשיתי לה. על הדרך גיליתי שיש לי כישרון בתחום, המשכתי לעשות גם לחברה שלי שדחפה אותי ומשם זה התגלגל, ועשיתי גם לאימא שלי ולמשפחה ולעוד ידידות, ואז אמרתי אולי כדאי ללמוד את זה. מצאתי שזה מעניין אותי ושיש בזה אחלה פרנסה, והלכתי ללמוד את זה בבית ספר מקצועי. משם התחלתי ללכת לבתים של לקוחות, וכיום אני עובד בתוך מספרה 'הספר של השכונה' של כפיר גואטה, ושם הסטודיו שלי. הכינוי שלי בתחום הוא 'דוק שמש' (קיצור של דוקטור שמש) ואני עושה לק ג'ל מקצועי מאוד בסגנון חופשי ומגניב. תמיד יש כאלה שמרימים גבה ומסתלבטים או בטוחים שאני גיי, ואנשים מופתעים שזה לא המקרה. בכלל, מאז שראו שזה נהיה משהו מוכר, גדול ומוצלח, הגיעו גם המון פרגונים וחיזוקים, וזה כיף ואני רוצה להמשיך להתפתח ולגדול בתחום"
מה הכי גרוע כאן?
"במשך שנים לא היה כאן מה לעשות, ועכשיו, כל מה שהיה חסר כמו מקומות בילוי, מסעדות וקולנוע, הכול קורה וקיים. אז באמת לא עולה לי שום דבר לראש, וזה כיף גדול. אני מת על העיר הזאת"
מה חדרתי בעינייך?
"לבוא למשל עם שקית זבל לחוף הים ולנקות אחריך. זה משהו שראיתי רק בחדרה, וזה דבר מדהים בעיניי. גם זה שברחוב כולם אומרים שלום לכולם ומכירים, זה משהו מאוד חדרתי. לחדרתים יש אופי מיוחד מאוד, כולם מכירים ומבינים אחד את השני"
עם מי היית רוצה לשבת לדרינק?
"דייב שאפל. מדובר בקומיקאי אמריקאי שלא מפחד לגעת בשום נושא, אין לו פרות קדושות והוא הקומיקאי שאותי אישית הכי מצחיק. הוא בא מכלום והצליח בענק, והוא פשוט עושה מה שהוא אוהב ולא דופק חשבון לאף אחד. אני עוקב אחריו קבוע ביוטיוב ורואה קטעים שלו, וכל הזמן מחכה לקטע הבא. אני מקווה שהוא יבוא לארץ להופיע כאן"
מה המקום האהוב עליך בחדרה?
"בין פארק חפציבה לנחל חדרה, בדיוק בחיבור ביניהם יש אחד המקומות הכי יפים ושקטים בחדרה. לא הרבה אנשים עוברים שם, יש שם שביל קטן שדרכו מגיעים לנחל חדרה ולפארק נחל חדרה, והולכים דרכו עד לים".