אור דינוביץ, תלמיד כיתה ט' בבית הספר מדעים ואמנויות בחדרה, נרתם לעזרת קבוצת הכדורסל האהובה עליו, מכבי חדרה. דינוביץ השיק פרויקט גיוס המונים באמצעות אתר give back לרכישת ציוד עבור אוהדי הקבוצה לקראת עונת המשחקים הבאה.
1 צפייה בגלריה
אור דינוביץ. "אנחנו מעוניינים לרכוש ציוד משמעותי"
אור דינוביץ. "אנחנו מעוניינים לרכוש ציוד משמעותי"
אור דינוביץ. "אנחנו מעוניינים לרכוש ציוד משמעותי"
(צילום: אלעד גרשגורן)
במהלך עונת המשחקים הקודמת הקים דינוביץ את ארגון אוהדי הקבוצה the yellow gate, שמלווה את הקבוצה בכל משחקיה ומעודד אותה. כעת הוא מבקש את עזרת הציבור ברכישת ציוד כמו דגל פריסה ואביזרי עידוד נוספים עבור הקבוצה האהובה עליו.
סכום היעד שנקבע 4,200 שקלים ודינוביץ הבהיר שהציוד נדרש עבור העלאת רמת האנרגיה והצבע ביציעים, דבר שישדרג משמעותית גם את יכולתה של הקבוצה על המגרש. "שמי אור, אני תלמיד בבית הספר הרב תחומי למדעים ואמנויות בחדרה, מתנדב בעמותת איל"ן ועד לאחרונה שיחקתי בקבוצת הכדורסל של המועדון", כתב על פרויקט מימון ההמונים שלו. "עד היום אני אוהד את המועדון ולכן הקמתי ארגון אוהדים שמגיע לכל המשחקים".
את אהבתו לקבוצה הסביר: "מגיל חמש שיחקתי במועדון ואני אוהב אותו עד היום. בשנה שעברה הציעו לי להגיע ולעודד, להביא איתי חברים. הגענו וככה התאהבנו עוד יותר בקבוצה ובאווירה ובכל מה שקשור לעידוד וליציע. הקמתי את ארגון המעודדים 'השער הצהוב'. אנחנו יושבים בשער מספר 1 באנרבוקס היכל הספורט המקומי ועושים שמח".
דינוביץ המשיך: "מכיוון שאנחנו ילדים ואין לנו כסף משל עצמנו לרכישת דגלים ותופים החלטנו על גיוס המונים. כרגע יש לנו תוף וכמה דגלים ודברים שגם הכנו בעצמנו, אבל אנחנו מעוניינים לרכוש ציוד משמעותי יותר לעידוד, להכניס קצת צבע ליציע. בעבר היה ארגון מעודדים ולהערכתי מאז 2009, כשהוא התפרק, לא היו מספיק צבעי כחול־צהוב ביציע, ואנחנו רוצים לכפר על השנים האלה. בכוונתנו לרכוש דגל ענק שיתפרס על פני כל היציע".
למשחק הפתיחה, שצפוי להתקיים בראשית נובמבר, מקווים האוהדים להגיע מאובזרים בציוד עידוד מקצועי אותו ירכשו באמצעות מימון ההמונים.
אור, אתה אופטימי שהכסף יושג?
"אני מאמין שכן. יש מספיק תושבים חובבי ספורט עם זיקה לקבוצות העירוניות, שירצו לסייע. הפרויקט נפתח לפני כשבוע ימים וצפוי להסתיים ב־24 באוגוסט. אם הכסף לא יושג נפתח פרויקט חדש, עם סכום יעד צנוע יותר. אני חושב שאולי הסכום הזה נראה בלתי אפשרי להשגה בשלב הזה ולכן אנשים לא ממהרים לתרום. חשוב להדגיש שאם הכסף במלואו לא מושג, התורמים לא מחויבים בתרומה. יש לנו גם תשורות שונות לאוהדים שתורמים".
דינוביץ', מגדיר עצמו יזם בנשמה, ולמרות האהבה למכבי חדרה, זו איננה הקבוצה היחידה שהוא מקפיד לעודד: "אני מאוד אוהב את כל מה שקשור לארגונים, אני אוהב לתופף ואת שירי הקבוצות, זה הדבר האהוב עליי. אני גם מארגן את מה שקשור בעידוד של הפועל חדרה בנוער בכדורגל ונהנה מזה יותר מכל דבר אחר".
מי שמסייע לאור בקמפיין הוא הוד מואדב (14) תלמיד כיתה ח' בבית הספר הרב תחומי למדעים ואומנויות: "הצטרפתי לארגון האוהדים מיום הקמתו וכעת אני מנהל אותו ביחד עם אור, אנחנו מעודדים את הקבוצה בכל משחק בשיא הכוח. הקבוצה חשובה לנו ונשמח שמי שמרגיש כמונו, יתרום לפרויקט גיוס ההמונים, כדי שנוכל לעודד את הקבוצה, באופן מקצועי עם האלמנטים החסרים לנו כעת".