אישה דתייה תובעת רבע מיליון שקל מבית מלון בטבריה, לאחר שעובד המלון נכנס לחדרה באופן פתאומי וראה אותה עירומה למחצה. התביעה הוגשה השבוע לבית משפט השלום בקריות.
2 צפייה בגלריה
התובעת הופתעה, נבהלה ומיד צרחה וברחה לשירותים
התובעת הופתעה, נבהלה ומיד צרחה וברחה לשירותים
התובעת הופתעה, נבהלה ומיד צרחה וברחה לשירותים
( צילום אילוסטרציה: ShutterStock)
התובעת (32), נשואה ואם לשלושה, מנהלת אורח חיים דתי ושומרת מצוות. מכתב התביעה שהוגש על ידי בא כוחה, עו"ד יעקב פלדשטיין, נטען כי ב-23.1.20, בשעה 19:00, עת התארחה בבית מלון בטבריה, בזמן שהותה בחדרה הנעול לבדה, בעודה עוסקת בהתארגנות לאחר מקלחת, הופיע בחדרה לפתע איש צוות מהמלון על מנת לתקן תקלה כלשהי בחדר.
עובד המלון נכנס לחדרה באופן פתאומי, מבלי לדפוק על דלתה ולהתריע על בואו, או לקבל את רשותה, וראה אותה בלבוש מינימלי.
עוד בחדשות:
התובעת הופתעה, נבהלה ומיד צרחה וברחה לשירותים, והעובד יצא מהחדר. היא התקשרה נסערת ובוכה לבעלה, שהגיע מיד לחדר ומצא אותה במצב של חוסר שקט, בכי וחרדה. הבעל ניגש להנהלת המלון ודיווח להם על האירוע החריג ועל מצבה של אשתו, והעובד התבקש להתנצל בפניה.
על פי כתב התביעה, לאחר התקרית התובעת לא תפקדה, לא יצאה מהחדר, לא ישנה בלילות, הרבתה בבכי לא פוסק ונזקקה לכדורי הרגעה. היא סבלה ממחשבות חוזרות ונשנות על התקרית וממצב נפשי ירוד, שבעקבותיו פנתה לקבלת טיפול רפואי אצל רופאת משפחה, שהפנתה אותה לפסיכיאטר. היא המשיכה לסבול ממצב נפשי ירוד גם לאחר טיפול תרופתי.
2 צפייה בגלריה
עו"ד יעקב פלדשטיין
עו"ד יעקב פלדשטיין
עו"ד יעקב פלדשטיין
(צילום: פרטי)
בכתב התביעה ציין עו"ד פלדשטיין: "מאז האירוע התובעת מתלוננת על עצבות, רגזנות, חוסר סבלנות, תחושת מתח וחוסר שקט בגוף, קשיים בשינה ותחושת בושה, בעיקר כלפי הבעל, חוויה שמתעצמת מהיותה של התובעת אשה המנהלת אורח חיים דתי, המקפידה על צניעות, כאשר פגיעה בצניעותה מהווה פגיעה שורשית בכבודה".
ב-24.9.20 נבדקה התובעת על ידי פסיכיאטר, שקבע לה נכות צמיתה של 10 אחוז בעקבות התקרית.
בתביעה אשר הוגשה בגין רשלנות ציין עו"ד פלדשטיין כי הנהלת המלון לא הדריכה באופן מספק את העובדים לגבי נהלי כניסה לחדרי אורחי המלון, והפרה חובות חקוקות שנועדו להגנה על פרטיותם של אורחי המלון במרחב הפרטי, כמו חדרם.