מועצת עיריית חדרה אישרה פה אחד את הצעת ראש העירייה לדחות את תשלומי הארנונה והאגרות השונות, עד לתאריך 14.5.20. האישור נעשה בסוף השבוע במשאל בין כל חברי המועצה.
1 צפייה בגלריה
(צביקה גנדלמן בישיבה (צילום מסך))
בנוסף, מאות בני נוער פנו לעירייה בבקשה להתנדב ולסייע למשפחות שנמצאות בבידוד. בהמשך למצב, בהתאם להנחיות משרד הבריאות והטלת האיסור על התכנסות, לא תתקיים קבלת קהל במשרדי העירייה.
לנוחות התושבים, הרחיבה העירייה את השירותים שניתן לבצע בצורה מקוונת, ביעילות ובמהירות בערוצים הדיגיטליים, באתר העירייה.
"אנחנו מקיימים כל הזמן הערכות מצב וישיבות, גם עם הצוות המקצועי וגם מול משרדי הממשלה", אמר ראש העירייה צביקה גנדלמן. "מועצת העיר קיבלו את ההצעה שלנו לאפשר תשלומים של הרבעון הנוכחי - לאפשר לשלם אותם עד ל-14.5, ארנונה למגורים ומסחר, אגרות השילוט והשמירה.
"אנחנו מתכוונים לערוך הערכת מצב במערכת החינוך על מנת לראות איך מתנהלים במצב הקיים. יש לא מעט סימני שאלה - אנחנו נקבל החלטות. מערכת החינוך תמשיך לקיים קשר עם הילדים בצורה מקוונת מרחוק.
"בנוסף, אירועי העצמאות, יום השואה ויום הזיכרון לחללי צה"ל - לא נקיים במתכונת הרגילה כמו בכל שנה ובהמשך נוציא הודעה בנושא הזה - נבחן איך אפשר לציין את האירועים האלה.
"אני יכול לעדכן שמנהל חברה וקהילה יצר מאתמול קשר עם הנוער והצעירים ויש היענות יפה של נוער וצעירים שרוצים להתנדב ואנחנו נעסיק אותם בכל מיני פעילויות בקו חם לתושבים וסיוע, אנחנו בשלב התארגנות גם בנושא הזה.
"אני יודע שלא בכל נקודת זמן יש תשובה לכל שאלה, אנחנו נוציא מסמך עם ריכוז המידע לתושבים ועד אז לשמור על הכללים - היגיינה ובלי התקהלויות".