עמותת חסד חדשה החלה לפעול בחדרה בשבוע שעבר תחת השם "להקשיב ללב הקהילה". מקימיה הם משה הררי המשמש כיו"ר העמותה, והרב אלישע אליעזר, המשמש כמנהל אגף המזון.
1 צפייה בגלריה
מזון לנזקקים. "זו זכות גדולה לעזור"
מזון לנזקקים. "זו זכות גדולה לעזור"
מזון לנזקקים. "זו זכות גדולה לעזור"
(צילום: אלבום פרטי)
קראו גם:
השניים עמלו על הקמת עמותת החסד בחצי השנה האחרונה ועיתוי הקמתה אינו מקרי ובין היתר נועד לתת מענה לעשרות משפחות מהעיר שנפגעו כלכלית בעקבות הסגרים ואילוצי הקורונה.
כבר בשבוע שעבר עם הקמתה חולקו כ־80 סלי מזון ובעמותה אף השיקו את פרויקט "מחברים בין התושבים" במסגרתו הניחו קרטונים ריקים בכניסות לבניינים מתוך כוונה לעודד את התושבים לתרום מוצרים כפי יכולתם. על פי הררי, נרשמה הצלחה לפרויקט ובתוך יממה התמלאו הקרטונים והיה צורך להחליפם: "ההיענות המהירה ריגשה אותנו, עם ישראל ידוע כגומל חסדים אבל לא שיערנו עד כמה", אמר.
מנהל אגף המזון בעמותה הרב אליעזר סיפר על התגובות הנרגשות של מקבלי הסלים: "את השמחה בעיניהם לא ניתן כלל לתאר. הגיעו אלינו פניות ממספר לא מבוטל של משפחות שעד לאחרונה היו אמידות כלכלית ובעקבות הקורנה איבדו את פרנסתם, זו זכות גדולה לעזור להם".
יו"ר ש"ס והמשנה לראש העירייה, בועז ביטון, שסיפק רוח גבית להקמת העמותה מסר: "אנו נמצאים בסיטואציה מאוד בעייתית. יש ואקום חברתי שנוצר בעקבות תפקוד לקוי של הממשלה. יחד עם זאת, זה לא אומר שאין לנו, האזרחים, אחריות כלפי עצמנו. החוסן החברתי שלנו בא לידי ביטוי בעזרה ההדדית ובשיתוף פעולה מצד התושבים".
כל העידכונים - חדשות חדרה