עלה ל-14 מניין הנפטרים במחלקת הקורונה בהלל יפה: במהלך סוף השבוע נפטרו שלושה מטופלים, זאת למרות מאמצים רבים של הצוות המטפל: בן 85 ובת 84 מבית אבות בחדרה ואישה נוספת בת 81 מבאקה אל גרביה. מבית החולים נמסר כי "כולם היו מאושפזים במצב קריטי וסבלו ממחלות רקע שונות".
2 צפייה בגלריה
חדר לידה ייעודי לחשודות בקורונה
חדר לידה ייעודי לחשודות בקורונה
חדר לידה ייעודי לחשודות בקורונה
(צילום: דוברות 'הלל יפה')
נכון ל-2/8/20 מאושפזים במרכז הרפואי הלל יפה 34 מטופלים מאומתים לקורונה בשתי מחלקות ייעודיות בניהם - במצב קל – 17, במצב בינוני- 3 ובמצב קשה - 14 (2 מהם במצב קריטי).
ובינתיים, משרד הבריאות פרסם בימים האחרונים שורה של מקומות שבהם שהו חולי קורונה בחדרה.
על פי נתוני משרד הבריאות, חולי קורונה שהו בין היתר בסונול ענבר כביש 4, מול החוף וילג', מרפאת דגני, אושר עד, יוחננוף ועוד.
שימו לב: הפרטים המלאים, השעות והתאריכים נמצאים באתר משרד הבריאות וחלקם גם בטבלה המצורפת.
2 צפייה בגלריה
חולי קורונה בחדרה
חולי קורונה בחדרה
חולי קורונה בחדרה
(מקור: משרד הבריאות)
בימים האחרונים פרסמנו על מקומות נוספים בעיר בהם היו חולי קורונה. כל מי ששהה במקומות בהם שהה חולה מאומת - מתבקש להיכנס לבידוד ביתי לפי הוראות משרד הבריאות ולדווח על כך בטופס המקוון באתר.
דיווח על בידוד בית לאחר מגע עם חולה מאומת נעשה דרך מוקד משרד הבריאות בטלפון 5400*, או במוקדי קופות החולים: כללית 2700*, מכבי 3555*, מאוחדת 3833*, לאומית 507*.
אם במהלך הבידוד מופיעים תסמינים של חום, שיעול, או קושי בנשימה - יש להתקשר באופן מידי לקופת החולים שלכם ולהיוועץ עם אחות או רופא.