זוהמה, אשפה וגרוטאות ציפו למבקרים בסוף השבוע בכניסה לחוף חדרה (החוף הישן בפי ותיקי העיר). מבקרים שהגיעו למקום מספרים כי באיזור בו חונים הרכבים בכניסה לחוף ובסמוך לפח איסוף האשפה הירוק, נערמו בקבוקי פלסטיק רבים, שאריות מזון, ארגזים, שקיות ואפילו טלוויזיה וכורסא. בנוסף לאורך הגדר התוחמת את האיזור נראה לכלוך רב וכמות משמעותית של שקיות.
"מה שהטריד אותי יותר מכול זה שהפח עצמו היה כמעט ריק לגמרי. אבל מלפניו , מאחוריו ומכל עבר הייתה המון אשפה, שקיות של מזון שנרקב, פלסטיקים. מה לא היה שם? אפילו דליים, מזרן, שלדים של כסאות וכסאות נוח, טלוויזיה וקרטונים", מספרת אחת המבקרות הוותיקות בחוף.
1 צפייה בגלריה
"כמו במדינת עולם שלישי" | צילום: מתרחצים
"כמו במדינת עולם שלישי" | צילום: מתרחצים
"כמו במדינת עולם שלישי" | צילום: מתרחצים
"אתה מגיע לים, מצפה לקצת פסטורליה, שקט ושלווה ומקבל כבר בהתחלה את מזבלת חירייה בפרצוף", היא מוסיפה. "אין לי ספק שהזוהמה הזו קשורה ישירות לאוטובוסים והקראוונים שעל החוף, אחרת מי היה זורק כאן כורסא וטלוויזיה?".
"גועל נפש של ממש. כמו במדינת עולם שלישי", הוסיף תושב נוסף שהגיע עם ילדיו לחוף. "זה שלא מדובר בחוף מוכרז לא אומר שאנשים יכולים לעשות כאן ככל העולה על רוחם. מכת זבובים, סירחון וערימות זבל שלא ייתכן שיהיו בחוף ים, פשוט לא ראיתי מחזה כזה באף עיר אחרת בארץ".
מעיריית חדרה טרם נמסרה תגובה. היא תתפרסם כשתתקבל.