תושבת האזור, נשואה ואם לילד, הגיבה לאחרונה על פוסט שכתבה בפייסבוק אושיית הרשת מורן אייזנשטיין בנושא הקשור לאימהות וליחסים עם בן הזוג. בתגובה לתובנותיה של אייזנשטיין כתבה האישה על בעלה כי "הלוואי עליי, מחכה שהוא יעוף לי מהחיים", אלא שהיא לא שיערה כי השורה הקצרה תגרום לסיום נישואיה בניגוד לרצונה.
3 צפייה בגלריה
צילום אילוסטרציה: Shutterstock
צילום אילוסטרציה: Shutterstock
צילום אילוסטרציה: Shutterstock
"האישה הגיעה אליי ואמרה לי, 'אני יודעת שאת מטפלת בענייני גירושים'", מספרת זהר רון, עורכת הדין שמייצגת את האישה. "'הבעל שלי הגיש תביעת גירושים, אבל אני בכלל לא רוצה להתגרש. בסך הכול הגבתי לפוסט של מורן אייזנשטיין בקהילת "אימוש" המיועדת לאימהות בפייסבוק'".
עו"ד רון מספרת שהאישה אמרה לה שהיא כתבה "את זה בסערת רגשות ובטח שלא לעיניו של בעלי, אבל לרוע המזל, הוא חיטט לי במחשב ואף עשה צילום מסך. הוא מיד שלח לי את הצילום ואיים שניפגש בבית המשפט ואמר, 'החלטתי להגשים לך חלום, למלא את רצונך ולעוף לך מהחיים".
3 צפייה בגלריה
מורן אייזנשטיין. צילום: יובל חן
מורן אייזנשטיין. צילום: יובל חן
מורן אייזנשטיין. צילום: יובל חן
מה קרה אחר כך?
"האישה המבוהלת הגיעה אליי ואמרה, 'בכלל לא רציתי להתגרש, סתם כתבתי. אני אוהבת את בעלי ואת המשפחה שהקמנו. איך תגובה טיפשית שכתבתי בפייסבוק מובילה אותי לגירושים? יש לנו ילד חמוד. אני לא רוצה שהמשפחה תתפרק. אני לא יודעת למה הוא לקח סתם משפט שזרקתי בסערת רגשות בפייסבוק כסוף דבר והחליט בנחישות להתגרש'".
עו"ד רון ניסתה לשקם את היחסים, לבטל את רוע הגזרה ולדבר על לבו של הבעל, אבל הוא מיהר ושכר את שירותיה של עורכת דין שתייצג אותו בהליך הגירושים. "היא הודיעה באופן חד־משמעי כי כוונת מרשה להתגרש ומבחינתו, אין טעם בשלום בית אחרי שאשתו כתבה הלוואי שיעוף לי מהחיים", אומרת עו"ד רון. "מבחינתו זה סוף דבר".
3 צפייה בגלריה
עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון
עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון
עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון
לדבריה, לפני התגובה על הפוסט תכננו השניים לצאת להפלגה משפחתית עם בנם, והאישה נדהמה לגלות כי בעלה ביטל את ההזמנה שלה. "היא אמרה לי שאם באמת הייתה רוצה שבעלה יעוף מחייה היא הייתה אומרת לו את זה בפניו ומתחילה בהליכי גירושים", אומרת עו"ד רון. "האישה אמרה לי ש'לכל זוג יש עליות וירידות, ומשהו שכתבתי לא לעיניו הטריף אותו, הוציא אותו מדעתו וגרם לו לסיים קשר נישואים כל כך יפה ורב־שנים'".
יש לך תובנות מהמקרה הזה?
"מדובר במקרה שבו צד אחד רוצה ונחוש להתגרש, והצד השני אינו מעוניין בזה כלל. הסיבה לפירוק הקשר מצד הבעל היא ממש שטותית. לדעת מרשתי ולדעתי, הוא הלך רחוק מדי בתגובה לפוסט שפורסם בפייסבוק. למרבה הצער, כשאחד הצדדים לא מעוניין להישאר נשוי, מכל סיבה שהיא, אין מנוס מלסיים את הקשר. אני, כעורכת דין לענייני משפחה שמייצגת את האישה, אוודא שסיום הקשר בין הצדדים ייעשה בצורה מיטבית ובשמירה על כל זכויותיה של מרשתי".