1 צפייה בגלריה
בור שהתמלא במים בשכונת נווה חיים | צילום: מירית גולן
בור שהתמלא במים בשכונת נווה חיים | צילום: מירית גולן
בור שהתמלא במים בשכונת נווה חיים | צילום: מירית גולן
תושבים ברחוב סיטקוב שבשכונת נווה חיים בחדרה מתלוננים על בורות עמוקים בשולי הכביש, שבימים גשומים הופכים למכשולים עבור הולכי הרגל. לטענת תושבים, בשבועות האחרונים שהיו רווים בגשמים, הפכו הבורות מלאי המים למטרד של ממש. ילדים מעדו לתוכם והולכי רגל נאלצו לצעוד על הכביש על מנת להתחמק מהם.
"מדובר ברחוב ללא מדרכות, כפי שמאפיין רחובות רבים בנווה חיים", סיפרה תושבת הרחוב. "יש לנו פשוט שוליים חוליים שמשמשים כמעין מדרכה. בימי החורף לא די בכך שהשוליים בוציים, כעת יש גם בורות עמוקים שמאלצים הולכי רגל, ובכלל זה ילדים בדרכם לבתי הספר, לרדת לכביש. אנחנו מבקשים מעיריית חדרה לסתום ולשטח את הבורות ברחוב לפני מערכת הגשמים הבאה. גם בסוף השבוע שהיה שמשי וללא טיפת גשם אחת, עדיין עמדו המים בגובהם, מה שמוכיח לנו כמה עמוק הבור וכמה מסוכן זה יכול להיות בעבור הולכי הרגל".
תושב נוסף סיפר: "באזור הבית שלנו, סיטקוב פינת רחוב רמח"ל, יש שלולית ענקית שהיא בור עמוק ומועד לפורענות", סיפר. "יש באזור גני ילדים ויש ילדים צועדים לביה"ס ולא מעט הורים עם עגלות. מדובר במפגע של ממש. מילא אין מדרכות, אבל לפחות ששולי הדרך לא יהיו מסוכנים ורווים במכשולים".
מעיריית חדרה נמסר בתגובה: "מחלקת אחזקת כבישים תבדוק אם נדרש טיפול בשוליים ופיזור חומר קרצוף ותפעל בהתאם לצורך".