בשבוע שעבר התקיימה בגן טופז בשכונת יצחק חדרה ארוחת בוקר משותפת לילדי הגן ולעובדי התברואה באזור. בנוסף, העניקו הילדים לעובדי התברואה שי הכולל ערכה חמה ובה צעיף, כפפות, כובע וחם צוואר, שיגן עליהם בעבודתם בימי החורף הקשים. הילדים אף העניקו להם מארז פירות יבשים לרגל ט"ו בשבט.
1 צפייה בגלריה
הילדים עם עובדי התברואה | צילום באדיבות אלי מלכה
הילדים עם עובדי התברואה | צילום באדיבות אלי מלכה
הילדים עם עובדי התברואה | צילום באדיבות אלי מלכה
מי שאחראי ליוזמה הוא אלי מלכה, תושב השכונה, שעניין את הגננת במהלך: "ראיתי שזה נעשה בעיר אחרת", סיפר, "יש המון רגישות לאנשים הללו עובדי התברואה, שבדרך כלל הם אנשים שקופים בחברה שלנו. פניתי לגננת והיא פנתה למנהל רובע תעשיות שמעון מרגי, שאף הוא התלהב מהיוזמה. קבענו תאריך והזמנו אותם באהבה ובשמחה לגן".
ביום האירוח הגיעו 12 עובדי תברואה מהרובע לגן הילדים, לבילוי של בוקר שכלל ארוחה משותפת. "זה היה מרגש ביותר, ההורים הכינו עוגה וארוחת בוקר, אספנו כסף וקנינו להם ערכה לחורף וגם שי עם פירות יבשים", ציין מלכה והוסיף: "הילדים הכינו להם פעילות משותפת והיה כל כך מחמם את הלב לראות את ההתגייסות של ההורים למאמץ, את השמחה של הילדים לתת ועל הדרך ללמוד נתינה וערכים כמו כבוד ואחריות, את הגננת שהרימה את הכפפה ואת העובדים עצמם שהגיעו וכיבדו את הילדים בנוכחותם".
הגננת ליאת הלוי לוין, שהתייחסה לאירוע המשמח והייחודי שהתקיים בגן, כתבה בפייסבוק: "אני רוצה להודות לאלי מלכה אבא בגן שלי, שלפני מספר שבועות פנה אליי ברעיון לעשות בוקר כיפי עם עובדי התחזוקה ברחוב בו נמצא הגן. מיד אמרתי כן. ראיתי בזה חשיבות גדולה ללמד את הילדים המקסימים ערכים חשובים כמו הכנסת אורחים, נתינה ואהבת הזולת. ההורים המדהימים בגן שלי, כולם שיתפו פעולה, קנו שי לעובדים והביאו מצרכים לארוחת הבוקר. אני רוצה להודות לכם על כך וכיף גדול לי שאני זוכה בהורים כאלה. הילדים חיכו שהיום הזה יגיע וקיבלו את העובדים, בשיר וריקוד ועם המון אהבה".