2 צפייה בגלריה
העיר אילת. פעמיים בחודש. צילום: shutterstock
העיר אילת. פעמיים בחודש. צילום: shutterstock
העיר אילת. פעמיים בחודש. צילום: shutterstock
נישואיהם הקצרים במיוחד של בני זוג מהאזור תמו במהירות לאחר שבמהלך ירח הדבש שלהם, בגד החתן באשתו הטרייה עם אחרת. עורכת דינה של האישה, זהר רון, מספרת: "החתן הבוגדני ניסה לתרץ את מעשיו, אך אצל האשה גמלה ההחלטה להתגרש ממנו".
מדובר בבני זוג בשנות העשרים לחייהם, אשר נישאו לאחרונה לאחר שלושה חודשי היכרות בלבד. "מיד בתום החתונה נסעו השניים לחגוג את נישואיהם הטריים בירח דבש במלון באילת", מספרת עו"ד רון, "אלא שבמהלך חופשתם המשותפת, האיש לא הצליח לכבוש את יצריו ובגד בה עם אישה אחרת".
מה קרה שם?
"הבעל אמר לאשתו הטרייה שהוא הולך להתאמן בחדר הכושר של המלון, והיא ניסתה להניא אותו מכך ולשכנע אותו לבלות עימה. היא ניסתה לומר לו משפטים כמו: 'זה ירח הדבש שלנו' וכן 'נלך להתאמן ביחד'. היא טענה שמיותר לבזבז את הזמן על אימון לבד בחדר הכושר, כשהם יכולים להיות יחד בירח הדבש".
2 צפייה בגלריה
עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון
עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון
עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון
האישה סיפרה לעורכת הדין כי חרף הפצרותיה, בעלה סירב להקשיב. "הוא טען שכושר וספורט הם שני הדברים החשובים ביותר בחייו ולכן יצא להתאמן, למורת רוחה". כעבור שעתיים, משהתעכב לשוב לחדרם, החליטה האישה לבדוק האם הכל בסדר וירדה לחפש אחריו בחדר הכושר. "כשהיא הגיעה לקבלה של חדר הכושר וביקשה להיכנס כדי לדבר עם בעלה המתאמן בפנים, פקידת הקבלה אמרה לה שאין כרגע מתאמנים גברים, אלא רק מתאמנות, והוסיפה כי לא היו במקום גברים מאז שעות הבוקר, ושבכלל חדר הכושר היה די ריק ממתעמלים באותו היום", מציינת רון.
האישה המבולבלת חזרה לחדר וניסתה להשיג את בעלה בטלפון, אך הוא לא היה זמין. כעבור כשעה נוספת, משזה לא שב או ענה לשיחותיה, החליטה האישה המודאגת לרדת לחוף הים כדי להירגע. "היא השאירה לבעלה פתק שהיא הולכת לחוף הים וביקשה שיתקשר אליה בדחיפות ברגע שהוא יקרא את הפתק", מוסיפה רון, "אך כשהגיעה לחוף הים, חשכו עיניה".
לדברי עורכת הדין, האישה נדהמה לראות את בעלה מתמזמז עם אשה זרה בביקיני ממש מול עיניה. "היא היתה בטוחה שהיא לא רואה טוב ולכן צילמה את הזוג, כדי שתוכל להגדיל את התמונה. לתדהמתה ולמרבה אכזבתה, גילתה שאכן מדובר בבעלה הטרי. במקום להתאמן בחדר הכושר, הוא התאמן עם צעירה אחרת על גילויי אהבה".
האישה ניגשה אל הזוג המתגפף בזעם וביקשה להוכיח את בעלה על בגידתו, אך זה טען שזה לא מה שהיא חושבת. "הבעל אף ניסה לתרץ את בגידתו וטען שמדובר בסטוץ בלבד, בלי אהבה. אך את האישה הדבר לא עניין והיא לא נשארה חייבת. היא הודיעה לבעלה שירח הדבש הסתיים וכך גם הנישואין. מיד עם חזרתה, הגיעה אליי על מנת שאכין עבורם את הסכם הגירושין".
עורכת הדין מסכמת כי "מדובר בבני זוג צעירים שהחליטו לסיים את נישואיהם במהלך ירח הדבש ובסמוך למועד החתונה, בגלל משבר אמון קשה ומתוך חוסר רצון להמשיך בחיי הנישואין. טוב עשו השניים כשהחליטו לסיים את הנישואין בהסכם, במהירות ובקלות".