הודעה זו מצטרפת להודעתה של החברה מלפני כחודש בדבר בחירתה להקים פרויקט של מעל 1,000 יח"ד ברחובות
בכך מחזקת החברה את מעמדה כחברה המובילה בתחום התחדשות עירונית בישראל עם צבר פרויקטים עם למעלה מ-23,000 יח"ד בשלבי ביצוע ותכנון
הפרויקט המשמעותי מהווה כניסה של אאורה לעיר נוספת במרכז הארץ, באזור הזוכה לביקוש רב
הפרויקט נמצא במרחק של כ-500 מטר מחוף הים, בסמוך לשכונת פולג היוקרתית עם נגישות לכביש החוף ותחנת הרכבת בנתניה # החברה תבנה שכונה חדשה של כ-1,560 יח"ד ב-11 מגדלי מגורים מודרניים חדשים בני 9-40 קומות, כולל שטחי תעסוקה ומסחר, קריית חינוך ופארק מרכזי, זאת חלף 392 יח"ד במבנים ישנים, בני 3-4 קומות במצב פיזי גרוע וכך תשדרג את כל האזור # נאות שקד היא שכונה ותיקה, הניתנת לקידום באמצעות התחדשות עירונית והתכנית של החברה מקודמת בתיאום עם העירייה ובהתאם למדיניותה # אאורה מתמחה בהקמת שכונות מגורים שלמות בכל אזורי הביקוש בארץ ובין היתר בתל אביב, רמת גן, גבעתיים, רמת השרון, יהוד, קרית אונו, נס ציונה, חולון, רחובות ועוד וכעת גם בנתניה #
3 צפייה בגלריה
אאורה ישראל
אאורה ישראל
אאורה ישראל
(צילום: אאורה)
תל אביב, 20 ביולי 2020 - (ת״א: אאורה) חברת אאורה השקעות, חברה מובילה בייזום בניה למגורים בישראל בעלת התמחות בייזום, תכנון והקמה של מתחמי התחדשות עירונית במרכזי ערים מבוקשות ומובילות, מודיעה המשך התנופה בהיקפי הפעילות.
לאחר שנבחרה אאורה לפני פחות מחודש להקים שכונה של לפחות 1,080 יח"ד ברחובות, החברה נכנסת למגה פרויקט נוסף בנתניה, עיר מרכזית במרכז הארץ הזוכה לביקוש חזק, עם פרויקט פינוי-בינוי גדול בהיקף של 1,560 יח"ד. תוכנית הפרויקט מקודמת בתיאום עם העירייה ובהתאם למדיניותה בתחום ההתחדשות העירונית.
הפרויקט ממוקם במתחם הרחובות שמרוק, שמחה ארליך, בן צבי וגרינבוים, בשכונת נאות שקד הותיקה, ונמצא במרחק של כ-500 מטר מחוף הים, מהטיילת ופארק אגם החורף, עם נגישות לכביש החוף וכביש 4, לתחנת הרכבת לאזור התעשייה והתעסוקה פולג וכן לאצטדיון העירוני. במסגרת הפרויקט תבנה אאורה שכונה חדשה של כ-1,560 יח"ד במגדלי מגורים מודרניים חדשים בני 9-40 קומות, הכוללים יח"ד של 3-6 חדרים וכן מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים, חלף 392 יח"ד הבנויות היום מבנים ישנים, בני 3-4 קומות, אשר נמצאים במצב פיזי גרוע. השכונה החדשה תכלול שטחי מסחר, תעסוקה, חניון תת קרקעי, בית ספר, גני ילדים ופארק מרכזי. שיעור החתימות בפרויקט עומד על כ-60% מבעלי הזכויות ולהערכת החברה תוך 3 שנים תאושר תב"ע מפורטת ויחלו העבודות בפרויקט. את אאורה ייצגו בעסקה עו"ד דודו ג'והן ועו"ד איה אלמוג-חכמון, ב"כ הדיירים הם עוה"ד אילן גלזר ורונן אמר ואדריכלי הפרויקט הינם גיל שנהב משרד כנען-שנהב ושחר לולב ממשרד SO.
3 צפייה בגלריה
אאורה ישראל
אאורה ישראל
אאורה ישראל
(צילום: אאורה)
יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל אאורה ציין: "השם והמוניטין של אאורה כחברה מצטיינת בהתחדשות עירונית ממשיך לתמוך בצמיחת החברה. הזכייה בפרויקט היא לאחר שהדיירים בחרו בנו והעדיפו אותנו על פני חברות רבות - אנו רואים בהם שותפים מלאים לתהליך ונוקטים בשקיפות ושוויון תוך יצירת אמון מלא עימם.
נתניה היא עיר מובילה בישראל, אשר מקדמת תנופת פיתוח גדולה, תוך שהנהגת העיר ומהנדס העיר תומכים ומובילים את תחום ההתחדשות העירונית. נתניה נהנית מקרבה לחוף הים וצירים מרכזיים כמו כביש חיפה-תל אביב וצירי רוחב החוצים את המדינה, וכן לרכבת ישראל ולאזורי תעסוקה מגוונים ונרחבים. אנו שמחים להיכנס לנתניה עם פרויקט גדול ומשמעותי להקמת שכונה מודרנית, חדשה ואיכותית עם סל רחב של שירותים לתושבים."
לאחרונה דיווחה אאורה כי חברת הדירוג מדרוג, העלתה את דירוג החברה והחוב שלה וקבעה לה דירוג של Baa1 עם אופק יציב. בתוצאות הרבעון הראשון לשנת 2021 דיווחה החברה על המשך מגמת צמיחה. ברבעון זה דיווחה החברה על מכירות של 201 מיליון שקל, רווח גולמי של 31 מיליון שקל, בשיעור של 15.5%. הרווח הנקי הרבעוני עמד על 12.1 מיליון שקל. ההון העצמי עלה ל-381 מיליון שקל. מגמת הצמיחה בהכנסות ממשיכה לתוך 2021 עם השפעה משמעותית על רבעון שני 2021 ועם רווח מהותי לאור העסקה האסטרטגית עם קבוצת "מבנה".
לאאורה רווח גולמי בפרויקטים בביצוע שטרם הוכר בהיקף של כ-529 מיליוני שקל. כמו כן החברה צפויה להתחיל השנה בביצוע של עוד 7 פרויקטים חדשים עם רווח גולמי נוסף של כ-350 מיליון שקל. לחברה עשרות פרויקטים ועתודות קרקע של כ-20,000 יח"ד שממצבות אותה כאחת מהחברות הגדולות והמובילות במשק בתחום הנדל"ן למגורים.
שנת 2021 ממשיכה את תנופת הבנייה והביצועים העסקיים של החברה, עם יציאה לשיווק וביצוע של פרויקטים בתל אביב, גבעתיים, קריית אונו, רמת השרון, רמת גן, , בן שמן וחולון, תוך שהחברה מבססת קדימה רווחיות משמעותית, רציפה ויציבה עם תזרים חזק שצפוי בשנים הבאות.
קישור לאתר קשרי המשקיעים של החברה: https://ir.auraisrael.co.il
3 צפייה בגלריה
אאורה ישראל
אאורה ישראל
אאורה ישראל
(צילום: אאורה)
אודות אאורה:
אאורה הינה חברה מובילה בייזום בניה למגורים בישראל בעלת התמחות בייזום, תכנון והקמה של מתחמי התחדשות עירונית במרכזי ערים מבוקשות ומובילות. החברה יוזמת, מתכננת ומקימה בישראל, לרבות יחד עם אחרים, 46 פרויקטים למגורים הכוללים מעל 23,000 יח"ד למגורים (חלקה האפקטיבי של החברה הוא למעלה מ-17,000 יח"ד).
החברה מובילה בייזום שכונות מגורים ונחשבת חברה מספר 1 בארץ, זו כבר השנה החמישית ברציפות, בתחום ההתחדשות העירונית על פי כל המדדים המרכזיים שמתפרסמים על ידי גורמים בלתי תלויים, לרבות מרכז הנדל"ן, דן אנד ברדסטריט ואחרים.