יום של מעבר דירה הוא יום מלחיץ. כל מי שעבר את החוויה הזו לבטח מצא את עצמו יושב במשך דקות ארוכות ומתפלל כי הכל יעבור בשלום, ושכל חפצי הבית השונים יגיעו למשכנם החדש ללא שום שריטות ומכות.
א.ש הרמות: מקצרים משמעותית את זמן ההובלה מי שאמורה להקל על המתחים הללו היא חברת ההובלה שתפקידה להעביר את כל תכולת הבית בביטחה. בפועל לא מעט נזקים נגרמים במסע בין מקום אחד לשני, והסיבות לכך מגוונות - רשלנות, חוסר מקצועיות וחוסר תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר.
3 צפייה בגלריה
א.ש הרמות
א.ש הרמות
א.ש הרמות
(צילום: יח"צ)
האם מדובר במציאות שפשוט צריך להשלים איתה ולקוות לטוב? מתברר שלא. שניר אדלמן, הבעלים של חברת "א.ש הרמות", מסביר: "בשנים האחרונות ענף ההובלות עבר מהפכה. כיום ניתן להעביר תכולה בכל סדר גודל ללא שום סכנה כי זו תיפגע, בעזרת מנוף הרמה שמבצע זאת ביעילות מושלמת.
המנוף שלנו מסוגל להרים עד כ- 400 קילו, והוא מגיע לגובה של 22 קומות. מדובר ביכולות יוצאות דופן שרוב המנופים בארץ לא מסוגלים לנפק. מעבר לעובדה שאנחנו עוטפים את כל התכולה, המנוף מונע את הצורך לעבור עם עשרות ארגזים, מכשירי חשמל, רהיטים וכד' בין קירות, חדרי מדרגות צרים ומעלית, אלא הכל עובר בצורה ישירה בין המשאית אל תוך הדירה. כמו כן ניתן להיעזר במנוף גם בהורדה של תכולת הבית או המשרד אל תוך משאית ההובלה. כך אנו שומרים על כל החפצים בעת המעבר ומקצרים את לוחות הזמנים בצורה משמעותית".
3 צפייה בגלריה
א.ש הרמות
א.ש הרמות
א.ש הרמות
(צילום: יח"צ)
א.ש הרמות: חוסכים לכם בכסף השימוש במנוף הרמה של חברת "א.ש הרמות" לא רק מייעל ומקצר את פרק זמן העבודה, אלא גם חוסך לא מעט כסף עבור הצרכן. הכיצד?
"השקלול הסופי של חברת הובלה לוקח בחשבון את מספר הקומות בבניין. במידה ואין מעלית או שאי אפשר להכניס לתוכה רהיטים ומוצרי חשמל, והסחיבה יכולה להיעשות אך ורק דרך חדר המדרגות, זה מעלה את המחיר. אם משווים זאת לעלות של משאית עם מנוף, יוצא כי זו משתלמת לא רק מבחינת קיצור זמני העבודה, אלא גם כלכלית", שניר אדלמן סיכם את הדברים.
א.ש הרמות: לקוחות מפרגנים באתרי הביקורת השונים כמו גם בעמוד הפייסבוק של "א.ש הרמות" ניתן למצוא עשרות חוות דעת מפרגנות של לקוחות שנעזרו בשירותי החברה.
בין היתר רונן.ג כתב: "א.ש הרמות עשו לנו את את יום המעבר למושלם. שניר ועובד נוסף הגיעו בדיוק בזמן שנקבע מראש, והעבירו במהירות וביעילות מרשימה תכולת דירה גדולה, כולל חפצים גדולים במיוחד. היחס שלהם היה אדיב ומכבד. לא מובן מאליו בתחום הזה ובכלל בישראל. אני ממליץ בחום".
יורי.ק החמיא: "אני מפקד בצה״ל ביחידה קרבית ויש לי חיילים בודדים שהיו צריכים מיטות, טלוויזיות וחפצים נוספים. פניתי לא.ש הרמות לעזרה, בלי להסס הם נרתמו למשימה, וביצעו עבורנו את ההובלה מבלי לגבות דבר. שירות אדיב, נדיב ואמין, יישר כוח".
3 צפייה בגלריה
א.ש הרמות
א.ש הרמות
א.ש הרמות
(צילום: יח"צ)
א.ש הרמות: יצירת קשר שירותי המנוף של "א.ש הרמות" מתבצעים בכל רחבי הארץ. במידה ויש קושי למקם את המשאית בסמוך לבניין המגורים בגלל חניון קטן מדי, המנוף נפתח למרחקים עצומים של כמה עשרות מטרים, כך ש"מדלג" בקלות מעל המכשול ומעביר בצורה חלקה את תכולת הדירה.
לפרטים נוספים חייגו: 054-444-4023 וואטסאפ אתר פייסבוק