מסתבר שהקורונה, הסגרים וההאטה הכלכלית במשק, לא הרתיעה את 45 המשפחות שרכשו בחודשיים האחרונים של 2020 דירות בשכונת הפארק בחדרה.
1 צפייה בגלריה
האגם באקו פארק
האגם באקו פארק
האגם באקו פארק
(צילום: עמי לאור)
קראו גם:
הרוכשים הם ברובם מאזור השרון ומישובים סמוכים כמו נתניה, כפר יונה, רמת השרון, הוד השרון, רעננה ויישובי הסביבה, אולם חלק מהרוכשים הינם מקומיים, תושבי חדרה שביקשו להשתדרג למגורים, באחת השכונות החדשות בעיר.
הרוכשים קנו דירות בפרוייקט 'חלומות פארק חדרה' של שיכון ובינוי נדל"ן, בסך כולל של כ-70 מיליון שקלים והם צפויים להצטרף ל-800 המשפחות שכבר מתגוררות כיום בפרויקט.
המדובר במגורים בבניינים בני 18 קומות, במיקום שנחשב אטרקטיבי, בקו הראשון המשקיף על האקו פארק, כשמחיר דירה בת 4 חדרים התחיל ב-1.4 מיליון שקלים .
משיכון ובינוי נדל"ן נמסר כי הדירות שנמכרו הן לפי התפלגות של: 44% מהרוכשים רכשו דירה בת 4 חדרים, 39% מהם רכשו דירות בנות חמישה חדרים, 11% מהדיירים העתידיים רכשו פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים, והכי פחות נרכשו הדירות בנות 3 חדרים, שנרכשו רק בהיקף של 6%.
שכונת הפארק היא אחת השכונות החדשות של העיר, ממוקמת בדרום מזרח ויחד עם שכונת עין הים במערבה של העיר, נחשבות לשכונות שמהוות מוקד הגירה חיובית בחדרה ומושכות אליהן תושבי חוץ, משפחות צעירות ומשפרי דיור מאוכלוסיית הגיל השלישי.