הקורונה הכניסה את הספורט הישראלי כולו להקפאה, ואנחנו ב"ידיעות חדרה" ממשיכים את המסורת שהחלה בשנה שעברה, ובשיתוף פעולה עם דף האוהדים הרשמי בפייסבוק של "הפועל חדרה שולם שוורץ", נבחרו הרגעים הגדולים של עונת 2019/20.
מיהו שחקן העונה? מי הפתיע? מי לא סיפק את הסחורה? איזה גול היה בלתי נשכח? ומה היה הרגע הכי מרגש העונה? אוהדי הפועל חדרה קבעו את נבחרי השנה שלהם.

המצטיין: אליאל פרץ

לא מעט שחקנים בהפועל חדרה זכאים לקרדיט גדול העונה, אבל אוהדי חדרה אמרו את דברם ובגדול, ומעל כולם בלט אליאל פרץ, שזכה ב-54 אחוזים מהקולות. הקשר הנהדר בן ה-23, מלך שערי הקבוצה, שכבש העונה שמונה שערים והפך לאחד השחקנים החמים בליגת העל, זכה בצדק בתואר שחקן העונה של חדרה. למקום השני, עם 22 אחוזים מהקולות, הגיע השוער הוותיק אוסטין אג'ידה. מצטיינים נוספים היו הבלם ויסאם רבאח, עם 18 אחוזים והקשר מוחמד אבו פאני עם שישה אחוזים.
3 צפייה בגלריה
אליאל פרץ
אליאל פרץ
אליאל פרץ
(צילום: ראובן שוורץ)

המפתיע: סלומון דניאל

בהפועל חדרה מודל 2019/20 היו לא מעט שחקנים שהפתיעו עם יכולת טובה לאורך העונה. יהב גורפינקל זכה לארבעה אחוזים מהקולות. גלעד אברמוב קיבל חמישה אחוזים מהאוהדים. ירין חסן עם 13 אחוז. ועל התואר התנהל קרב צמוד בין חגי גולדנברג לסלומון דניאל, כאשר בסופו של דבר אתם בחרתם בקשר ממוצא אתיופי, שהצטרף לחדרה בקיץ, וזכה ל-48 אחוז מהקולות לעומת 30 אחוז שהענקתם למגן הוותיק.

הנשמה: חגי גולדנברג

שלושה התחרו על התואר המיוחד שהוצאנו לאור במשאל האוהדים הראשון, ואחרי שבעונה שעברה היה זה מנשה זלקה, שזכה כמעט פה אחד עם 83 אחוז מהקולות שלכם, הפעם הקרב היה הרבה יותר צמוד. דיא לבאבידי הגיע למקום השלישי עם 24 אחוז. זלקה זכה ל-35 אחוזי תמיכה, אבל מי שהקדים אותו בפוטו פיניש היה חגי גולדנברג, עם הקולות של 41 אחוז מאוהדי הפועל חדרה, שהעניקו לו את התואר המיוחד.

המאכזב: דידייה קוגבניה

בקטגוריה הזאת היה די ברור מי הולך לקטוף את התואר בלי תחרות של ממש. רובכם התאכזבתם השנה מהביצועים של החלוץ הטוגולזי דידייה קוגבניה, שזכה ל-58 אחוזים מהקולות. גם החלוץ הברזילאי לוסיו איכזב לא מעט אנשים העונה, וקיבל 32 אחוזים. מי שמשלים את הרשימה שלנו הוא רועי זיקרי, עם 10 אחוזים מקולות האוהדים.

הרגע הגדול: הרביעייה מול רעננה

רובכם הייתם תמימי דעים בנוגע לניצחון הכי מרשים של חדרה השנה, ו-60 אחוז בחרו ברביעייה מול רעננה במחזור השלישי. עוד 19 אחוזים חשבו, שדווקא הניצחון באשדוד במשחק הבכורה של שרון מימר על הקווים, במחזור ה-14, היה הרגע הגדול של העונה. 16 אחוזים הלכו על התיקו המאופס מול מכבי תל אביב במחזור השישי. חמישה אחוזים הצביעו לטובת ה-0:2 הביתי מול הפועל חיפה במחזור ה-17.

השער: פרץ מול בני יהודה

היו כמה שערים נהדרים בעונת 2019/20, אבל 51 אחוז מכם בחרו בשער של אליאל פרץ, בדקה ה-25 של המחזור ה-22 מול בני יהודה, כשרועי זיקרי העמיד את פרץ לאחד על אחד מול זובאס בבישול ענק בעקב, והקשר בעט פנימה וסגר מהלך גדול.
23 אחוזים בחרו בשער של רועי זיקרי — הוולה הנפלא בדקה ה-29 בחוץ מול אשדוד במחזור ה-14. 17 אחוזים בחרו בגול של שגיא דרור, גם הוא מול אשדוד, כשבדקה ה-84 השתלט על הכדור 60 מטר מהשער האשדודי, דהר קדימה, עבר שני שחקנים בקלילות והנחית את הכדור ברשת. תשעה אחוזים חשבו שדווקא השער של חגי גולדנברג בדקה ה-78 של המחזור השלישי מול הפועל רעננה בבית, כשהמגן עם צ'יפ נהדר מעל השוער כבש את השלישי של חדרה, היה הכי יפה העונה.
3 צפייה בגלריה
קוגבניה. גבר על לוסיו
קוגבניה. גבר על לוסיו
קוגבניה. גבר על לוסיו
(צילום: ראובן שוורץ)

המבאס: ההפסד להפועל ת"א

69 אחוזים מאוהדי חדרה עדיין לא התאוששו מההפסד להפועל תל אביב במחזור הסיום של העונה הסדירה, ובחרו ברגע הזה כהכי מבאס שלהם השנה. 23 אחוזים חשבו שדווקא רצף שלושת ההפסדים מול מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל תל אביב בשבוע הראשון של דצמבר היה הרגע שירצו לשכוח. חמישה אחוזים עדיין מבואסים מההתפטרות המפתיעה של אורי גוטמן בסוף נובמבר. שלושה אחוזים ירצו לשכוח את הפארסה עם ערן לוי בתחילת העונה וכתובות הנאצה נגד גוטמן.

המשמח: המחווה לחביב אוחיון

59 אחוזים חשבו כי מחוות ההוקרה לשוער הקבוצה חביב אוחיון — מחיאת הכפיים של כל האוהדים בדקה ה-55 (מספר חולצתו של השוער) בניצחון על מכבי נתניה — היא הרגע הכי משמח ומרגש של העונה. 21 אחוזים סימנו את רגע חזרתם לקבוצה של מוחמד אבו פאני ויהב גורפינקל כבשורה הכי משמחת השנה. 13 אחוזים לא הזילו דמעה כשאורי גוטמן הודיע כי החליט לעזוב. שבעה אחוזים שמחו מאוד לשמוע על הארכת החוזה של שרון מימר.

המאמן שרון מימר

3 צפייה בגלריה
(שרון מימר. צילום: אוהד צויגנברג)
איפשרנו לכם להיכנס לרגע לנעליו של אורן גולן ולבחור את מאמן הקבוצה לעונה הבאה. 76 אחוזים מהאוהדים היו חד-משמעיים ובחרו גם הם בשרון מימר. 12 אחוזים הלכו למחוזות הפנטזיה, והציעו את ברק בכר לתפקיד. 10 אחוזים שמרו חסד נעורים למומו ניסטל, שהעלה את הקבוצה מליגה א' ללאומית. אחוז אחד בלבד תמכו בהחזרתו לתפקיד של ניסו אביטן. אחוז נוסף הציעו לתת אמון ברון קלר.

בעונה הבאה: יותר אוהדים

שאלנו אתכם מה הכי חשוב לכם שיקרה בעונת 2020/21, ו-48 אחוז מהאוהדים רוצים לראות עוד אוהדים ביציעים, וחושבים שחייבים למצוא את הדרך להגדיל את כמות האוהדים. 26 אחוזים מקווים שסוף-סוף יתחילו בבניית האצטדיון החדש בעיר. 18 אחוזים חשבו שהכי חשוב לפגוע בזרים איכותיים. שישה אחוזים בטוחים שחייבים להשאיר את אליאל פרץ בכל מחיר. שני אחוזים רוצים לשלב עוד שחקנים צעירים תוצרת בית.

בעונה הבאה 2: חוזרים לפלייאוף העליון

בחרנו לסיים את משאל האוהדים שלנו בשאלת מיליון הדולר: איפה תסיים חדרה את עונת 2019/20? 41 אחוזים בטוחים שהקבוצה תחזור לפלייאוף העליון, כי זהו המקום הטבעי שלנו. 37 אחוזים קונים עונה סולידית כמו עונת 2019/20. 22 אחוז בכלל לא חושבים על העונה הבאה ומחכים לראות איך יסתיים משבר הקורונה.