עונה לא פשוטה ואף מאתגרת עוברת על הפועל חדרה ועל מאמנה שרון מימר, שסוגר שנה בתפקיד: הקורונה ששיבשה את ההכנות לפתיחת העונה; השבתת האימונים לאחר הדבקה בקבוצה ונעילת דלתות המועדון בשל הסגר השני שפקד את כל המדינה.
1 צפייה בגלריה
שרון מימר. "נקשרתי למועדון"
שרון מימר. "נקשרתי למועדון"
שרון מימר. "נקשרתי למועדון"
(צילום: אלעד גרשגורן)
חדרה התקשתה להתמודד עם הצרות. הקבוצה, שמאז העפילה לליגת העל זכתה לתואר הפתעת הליגה, הפכה לסוג של מאכזבת; כשרק במחזור השביעי השיגה את ניצחון הבכורה שלה, 0:4 על בני סכנין.
בין לבין דובר על זעזוע בעמדת המאמן, שהבין בעצמו שעם כל הכבוד וההערכה ליחסיו הטובים עם היו"ר אורן גולן ועם ההנהלה, הוא עלול לאבד את משרתו. אלא שאז הגיע המשחק הנהדר מול בני יהודה. חדרה הביסה את הזהובים 0:3, ושינתה את התמונה.

חיבור לא רגיל

"כן, ידעתי שהפסד לבני יהודה היה עלול לגרום לעזיבתי", מודה מימר. "אני לא רוצה להגיע למצב הזה. חשוב לי שנמשיך את הדרך ביחד. החיבור שיש לי עם חדרה הוא לא חיבור רגיל וחבל לי לפספס אותו. נקשרתי למועדון. יש פה אנשים חמים עם נתינה מקסימלית".
ובכל זאת, איך זה לשמוע את הבוס אומר ולא פעם אחת שכל תוצאה מלבד ניצחון תגרום לזעזוע?
"אני לא לוקח את זה באופן אישי, כי אני יודע כמה לחץ יש על אורן גולן ועל המערכת בתקופה שלא מביאים תוצאות, אבל הרגשתי שלמרות כל הדיבורים מסביב יש מצידם רצון מאוד גדול שהדברים יסתדרו ושנישאר יחד לכמה שיותר זמן. לצערי, הלחץ על אורן הוא מאוד גדול".
תסביר.
"בתוך העיר אנשים רוצים שחדרה תצליח ותישאר בליגת העל. זאת קבוצה עירונית וזה לא קל. לפעמים אנשים מתבלבלים ולוקחים את הסבלנות והאיפוק של אורן כחולשה ולא כחוזק וכניהול חזק בהסתכלות קדימה, וגם זה מייצר את הלחץ. אורן וכל מי שקשור למועדון עושים את המקסימום כדי שחדרה תצליח ותישאר בליגת העל וברמות הגבוהות. כולנו מחויבים להצלחת המועדון ורוצים לשמח את האוהדים, את ראש העירייה ואת האנשים מסביב, שתומכים בנו מאוד".
אתה מסכים איתי שהפכתם לאכזבה?
"אנחנו מאוכזבים מעצמנו ומבינים את זה לבד. אורן ואני בנינו קבוצה טובה ואיכותית שהייתה יכולה לעשות עונה לא פחות טובה מהשנתיים האחרונות. לצערי, התחלנו לא טוב בגלל שיבושי הקורונה. אבל רצף משחקים טוב ונחזור להיות חדרה הטובה והמפתיעה של הליגה. יש עוד הרבה משחקים. המטרה שלנו היא קודם כל להישאר בליגה, ואת זה צריך לשים מול העיניים. אם חדרה תתבלבל בגלל התקציב הנמוך בליגה ותייצר מטרות אחרות, זה יכול רק להזיק לקבוצה".
עד מתי נשמע על השיבושים שגרמה הקורונה?
"לא כל הקבוצות חוו את מה שאנחנו חווינו. מעל חמישה שבועות היינו ללא אימונים וזאת מכה אנושה. הצלחנו להתגבר עליה רק עכשיו, אבל לצערי בתקופה ההיא שלא היינו מוכנים לא הבאנו תוצאות טובות; זה גרם לנו להיות בתחתית וייצר לחץ. אי אפשר להתעלם מהסטירה הגדולה שקיבלנו מהקורונה, ועכשיו אנחנו מתחילים להתחבר ולכפר על הפור שנתנו לליגה".
מה לא נעשה נכון בבניית הקבוצה העונה?
"אני חושב שהקבוצה מאוזנת. יש לנו שחקנים טובים בכל העמדות. עברנו פציעה של רבאח, שהוא לא עוד שחקן בחדרה, והצלחנו למלא את מקומו. חדרה לא נופלת לפחות מעשר קבוצות בליגה".
תמשיכו עם הסגל הזה עד סיום העונה?
"נראה מה התוצאות בהמשך ונקבל החלטות".
אישית, אתה רואה את עצמך מאמן עוד הרבה שנים בחדרה?
"אשמח, כי כשבנאדם קם לעבודה וגם ברגעים הקשים נהנה להגיע למקום הזה, אז זה שווה לי מבחינתי יותר מכסף. על מה שאני חווה בחדרה אני אומר תודה כל בוקר ומבחינתי שיימשך כמה שיותר זמן".