שרון זהביאן, מנהל החטיבה התחתונה בהפועל חדרה, יחליף את ישראל צרפתי, המנהל המקצועי ומאמן קבוצת הנוער, שהודיע לאחרונה על עזיבתו.
1 צפייה בגלריה
ישראל צרפתי. עוזב
ישראל צרפתי. עוזב
ישראל צרפתי. נמצא מחליף?
(צילום: פרטי)
כזכור, בשבוע שעבר הודיע צרפתי על פרישתו מתפקידו לאחר ארבע שנים בקבוצה בשל חילוקי דעות עם הנהלת המועדון. "ארבע שנים פעלתי בכל כוחי להבאת המועדון למצבו כיום. עבדתי יחד עם יו"ר המועדון, אורן גולן, שנתן לי רוח גבית. הצלחנו בזכות הצוות הניהולי, המאמנים ועוזריהם ובזכותם של השחקנים הלוחמים והוריהם התומכים", כתב צרפתי בהודעה לשחקניו, "אולם לצערי, הנהלת המועדון פנתה אליי לחשיבה מחודשת על עתיד המועדון בצל הקורונה ונוצרו מחלוקות שבגללן החלטתי לסיים את עבודתי כמנהל המקצועי של המועדון ומאמן קבוצת הנוער".
ראוי לציין כיבעונה הבאה ישחקו כל קבוצות הגילים הצעירים בליגת העל. קבוצת נערים ב' ו־ג' וקבוצת נערים א' (16־15) העפילה השנה לראשונה לליגת העל כשסיימה את העונה במקום הראשון.
מי שצפוי להיכנס לנעליו של צרפתי הוא תושב העיר שרון זהביאן, שכיום מתפקד כמנהל החטיבה התחתונה במועדון. זהביאן יביא עימו לתפקיד החדש ניסיון באימון נוער ובניהול מחלקות צעירות בקבוצות כמו הפועל תל אביב והפועל רמת גן. זהביאן שימש בערב כמרצה באגף ההדרכה של ההתאחדות לכדורגל.