יו"ר הפועל חדרה אורן גולן, אומר בתחילת השבוע ל"מיינט חדרה" כי לאוהדי הקבוצה אין מה לדאוג בנוגע לידיעות שנפוצו בסוף השבוע על חובות של הקבוצה לשחקני הקבוצה בעבר.
באחד מאתרי הספורט פורסם בסוף השבוע כי חוב ישן של הקבוצה לשחקן העבר אייל עמר עלול להעיב ולהקשות על העמדת התקציב ועליית הליגה של הקבוצה. על פי הפרסום, המועדון חייב לעמר כחצי מיליון שקלים. הסכום תפח מ-2003, אז עמד על כ-130 אלף שקלים, זאת על פי פסק בורר, כך על פי הפרסומים.
1 צפייה בגלריה
הפועל חדרה (צילום: אבי שקדי)
הפועל חדרה (צילום: אבי שקדי)
הפועל חדרה (צילום: אבי שקדי)
בשיחה עם יו"ר המועדון כיום אורן גולן, נודע כי על פניו – אין לאוהדים מה להיכנס לחרדות מיותרות בעקבות החוב. "זהו אינו סיפור שקשור אלינו אלא משהו מהעבר", אמר גולן והוסיף: "מדובר על עניינים שבין יואב קובי הבעלים הקודם לאייל עמר, דברים שלא קשורים אלינו כיום".
בחדרה ממשיכים לבנות את הקבוצה לעונה הבאה בליגה הלאומית. לאחר שביצעו מספר החתמות לאחרונה, החתימה הקבוצה בשבוע שעבר את אחמד רבאח, מגן שנחשב לשחקן עולה בשנים האחרונות בליגות הנמוכות.
מעמדם של השוער נמרוד כהן, אבי קרמר, עומר הלוי, ויטלי גנון משה בן לולו וגד עובדיה בקבוצה מוטל בספק, כשההערכה היא שחלק נכבד מן השמות הללו לא ימשיכו במועדון בעונה הבאה ויחפשו קבוצות אחרות.