2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל חדרה. צילום: דותן סימון.
אוהדי הפועל חדרה. צילום: דותן סימון.
אוהדי הפועל חדרה. צילום: דותן סימון.
הנה באה השעה: הפועל חדרה/אולגה תפתח היום אחר הצהריים (שישי, 18.8) את העונה החדשה שלה והפעם – בליגה הלאומית, ליגה מקצוענית ודרך חדשה. חדרה תארח באצטדיון "הבייתי" שלה העונה את רמת השרון ותקווה להמשיך את היכולת הטובה מגביע הטוטו עם ניצחון ופתיחה ברגל ימין.
רמת השרון לא ביצעה העונה רכש משמעותי מידי ונראה כי תתמודד על ההישארות. חדרה לעומתה, התחזקה בצורה יפה, עם שחקנים רבים כדוגמת אוהד קדוסי, אוהד סיידוף, עלי חטיב, מילובאן קאפור, סמיר באירטקביץ', גיא כהן, אשרף ראבח, אילון אלימלך ועוד.
אז היכן תסיים חדרה בעונה הקרובה ומי היריבות שיתנו את הטון בליגה הלאומית?
במועדון הנמיכו השבוע ציפיות ואמרו כי ירצו לשחק כדורגל חיובי והתקפי ולתקוע יתד בליגה הלאומית לאחר שנים ארוכות בליגות הנמוכות. חדרה, תתקל מן הסתם במועדונים מנוסים מאוד בליגה הזאת, כולל קבוצת ליגת על שנקלעה בעל כורחה על הליגה הלאומית – הפועל ת"א.
הקבוצה האדומה מכוונת לחזור כבר בתום העונה לליגה הבכירה והיא הפייבורטית המרכזית לסיים כמובן במקום הראשון. המאמן מוטי איווניר הביא רכש מאסיבי הכולל את שחר הירש, רמזי ספורי, עידו אקסברד, אריק ינקו, פדרו גלבאן, דנילו לופז ועוד.
גם הפועל פ"ת עם שחקן המפתח נס זמיר, ראשל"צ ואחי נצרת עם שאיפות גדולות לעליה. הפועל כפ"ס שירדה ליגה, גם מדגדגת את הצמרת מבחינת שאיפות. בני לוד ואחי נצרת ימשיכו לעשות צרות לליגה.
היריבות של חדרה בחלק התחתון של הטבלה (אם לא יהיו הפתעות לא צפויות) הן הפועל קטמון, בית"ר ת"א שנחלשה (עם המאמן המצוין עמיר תורג'מן), הפועל מרמורק (של אייל גולן) ומכבי הרצליה.
הקבוצות שמסתמן כי יתמודדו על הירידה הן הפועל עפולה, רמת השרון, נצרת עילית והעולה החדשה נשר.
לסיום, חדרה מסומנת כקבוצה שיכולה להוות הפתעה בליגה הלאומית כבר בעונתה הראשונה. אם המאמן מומו ניסטל יצליח לחבר את הקבוצה והיא תזכה גם לשקט תעשייתי שהיה חסר לה בשנים האחרונות- היא בהחלט תוכל לסיים במקום טוב באמצע.
2 צפייה בגלריה
אימון ראשון הפועל חדרה/אולגה (צילום: איתמר רותם)
אימון ראשון הפועל חדרה/אולגה (צילום: איתמר רותם)
אימון ראשון הפועל חדרה/אולגה (צילום: איתמר רותם)