הפועל חדרה סיימה את מחנה האימונים בפולין עם תיקו מאופס מול אומוניה ניקוסיה הקפריסאית. חדרה שיתפה במהלך המשחק שני בלמים זרים שנבחנו – דוד מתיאוס הספרדי ומקסים ימריקוב האוקראיני. החלוץ הזר לוסיו, שנעדר ממשחק האימון הקודם מול לך פוזנן, פתח הפעם, אבל הוחלף לאחר 30 דקות בגלל פציעה. גם סלים עמאש ועוז פרץ נעדרו מהמשחק בגלל פציעות.
חדרה פתחה בהרכב הבא: אלון, לבאבידי, מתיאוס, אבבה, רבאח, גרצקין, באירקטרביץ, אבו פאני, חטיב, פלומיין, לוסיו. במהלך המשחק שותפו כל שחקני הסגל.
1 צפייה בגלריה
הפועל חדרה במחנה האימון | צילום: דוברות הפועל חדרה
הפועל חדרה במחנה האימון | צילום: דוברות הפועל חדרה
הפועל חדרה במחנה האימון | צילום: דוברות הפועל חדרה
הקפריסאים היו טיפה יותר מסוכנים, אבל לא ממש הגיעו למצבי הבקעה של ממש. דווקא חדרה הייתה קרובה יותר לכבוש פעמיים בדקות הסיום, אבל מתנאל טדסה וחן ראובן פספסו מצבים טובים.
מאמן הקבוצה, ניסו אביטן: "היה משחק ברמה גבוהה מאוד מול יריבה איכותית. עבדנו יפה מאוד בכל הקשור לקטע ההגנתי, הצלחנו למנוע מהם להגיע למצבים ולסכן את השער. בקטע ההתקפי אנחנו עוד צריכים להשתפר, למרות שהחמצנו בסוף שני מצבים טובים. המשחק הזה היה חשוב מאוד לביטחון שלנו, ואני בסך הכל מרוצה מהמשחק ומהתוצאה".
אביטן גם סיכם את מחנה האימונים כולו: "מבחינתי היה מחנה מאוד מוצלח מכל הבחינות. הן מהקטע המקצועי-פיזי והן חברתי-מנטלי. השחקנים התנהגו למופת, עבדו קשה מאוד ואנחנו יוצאים עם תחושה טובה ומאוד מרוצים מהמחנה".
בחדרה יחזרו הלילה לישראל וממחר יתכוננו למשחק גביע הטוטו ההיסטורי שלהם בליגת העל, בשבת בדוחא מול בני סכנין. הבלם האוקראיני ימריקוב יטוס עם הקבוצה לישראל ואמור להיבחן במשחק בשבת, ואילו הספרדי מתיאוס חזר לביתו. בקבוצה מאוד מרוצים מהשניים ויבדקו אפשרות להחתים את שניהם. אם זה לא יתאפשר מבחינה כלכלית, המאמן ניסו אביטן יצטרך לקבל החלטה את מי מהם להחתים.